Σύνδεση

Toyota

TOYOTA YARIS HYBRID R: R ΟΠΩΣ RACING ΑΛΛΑ ΚΑΙ ROAD

Μπορεί το Toyota Yaris Hybrid R να είναι εμπνευσμένο από το αγωνιστικό TS030 Hybrid των 24 Ωρών του Le Mans, και να διαθέτει συνολικά μέχρι και 420 ίππους300 από τον τετρακύλινδρο turbo 1.600 με τις αγωνιστικές καταβολές και 120 από τους δύο ηλεκτροκινητήρες που κινούν τους πίσω τροχούς– αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η χρήση του είναι αποκλειστικά για τις πίστες.

Κάθε άλλο, ενώ ο οδηγός του μπορεί μάλιστα να επιλέξει και τον τρόπο με τον οποίο αποδίδεται η ισχύς, ανάλογα με το που κινείται. Έτσι στο πρόγραμμα Road η ενέργεια από το φρενάρισμα που έχει αποθηκευτεί στον υπερ-πυκνωτή αποδίδεται μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 10 δευτερολέπτων και οι 2 ηλεκτροκινητήρες περιορίζονται στους 40 ίππους. Αντίθετα στην επιλογή Track η αντίστοιχη χρονική διάρκεια είναι 5 δεύτερα και τότε οι δύο ηλεκτροκινητήρες φτάνουν τους 120 ίππους, καθώς και ο 1.600 turbo τους maximum 300 ίππους που μπορεί να αποδώσει. Φυσικά το όλο σύστημα πρόωσης είναι καλά προστατευμένο από ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, ενώ ο τρίτος ηλεκτροκινητήρας που υπάρχει ανάμεσα στον τετρακύλινδρο και το σειριακό κιβώτιο των 6 σχέσεων πέρα από όλα τα άλλα φροντίζει ο υπερ-πυκνωτής να μη μείνει ποτέ τελείως από ενεργειακό περιεχόμενο.

Στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του στο δρόμο είναι φυσικά προσαρμοσμένο και το εσωτερικό του Toyota Yaris Hybrid R, με χρωματικούς συνδυασμούς ανάλογους με αυτούς του αμαξώματός του, με καθίσματα μπάκετ, με επιλογέα αγωνιστικού τύπου και θέσης κ.λπ.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Toyota GR Yaris: Ειδικές εκδόσεις με βαριά ονόματα  

Featured

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda