Η Peugeot ετοιμάζεται να αναζωπυρώσει την κληρονομιά του hot-hatch με μια σπορ έκδοση της επόμενης γενιάς του 208, η οποία αναμένεται το 2026.
Μετά τη διακοπή της παραγωγής του 508 PSE, ο επικεφαλής της Stellantis UK, Eurig Druce, έχει αφήσει να εννοηθεί ότι θα επιστρέψει σε μοντέλα με έμφαση στις επιδόσεις, αντλώντας έμπνευση από εμβληματικά GTi όπως το 205 και το 206.
Το επερχόμενο 208 GTi θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Small, η οποία θα είναι κοινή με το επόμενο Vauxhall Corsa και άλλα μοντέλα της Stellantis.
Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για μια κομψή σχεδίαση με αισθητική και προσθήκες προσανατολισμένες στις επιδόσεις, ευθυγραμμιζόμενες με την κληρονομιά της Peugeot στη δημιουργία γρήγορων και απολαυστικών μικρών αυτοκινήτων.
Ένα πιθανό 208 GTi θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το Alpine A290 και το MINI JCW Electric, διαθέτοντας σημαντικές αναβαθμίσεις στην ισχύ και τη συμπεριφορά.
Ανταγωνιζόμενο το Abarth 600e, θα μπορούσε να προσφέρει έως και 280 ίππους, με επιτάχυνση κάτω από τα 6 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ/ώρα και σπορ αίσθηση μέσω χαρακτηριστικών όπως ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, πιο σκληρή ανάρτηση και βελτιωμένο σύστημα πέδησης.
Στο εσωτερικό, το GTi μπορεί να διαθέτει μια εκλεπτυσμένη διάταξη i-Cockpit, ραφές αντίθεσης και σπορ μπάκετ καθίσματα, με προηγμένα χαρακτηριστικά όπως το φουτουριστικό τιμόνι Hypersquare.
Είτε με την επωνυμία GTi είτε PSE, η Peugeot δεσμεύεται να διασφαλίσει ότι το hot hatch της θα παραμείνει μια συναρπαστική και αυθεντική οδηγική εμπειρία, παραμένοντας πιστή στο DNA της μάρκας.
