Σύνδεση

Peugeot

PEUGEOT 107

peugeot-107-1

Βλέποντας το 107, το μικρότερο των Peugeot, στην τελευταία εκδοχή του από μπροστά είναι εμφανές ότι δείχνει πλέον πιο σύγχρονο και νεανικό, αλλά κυρίως πιο άμεσα αναγνωρίσιμο. Κι αυτό γιατί συνολικά η νέα εικόνα των μοντέλων της γαλλικής εταιρείας, στην οποία έχει προσαρμοστεί πλέον και το μικρότερο μοντέλο της, έχει γίνει πιο εμφατική και πιο ξεκάθαρη. Πέρα από την καινούργια οβάλ μάσκα αλλαγές έχουν γίνει και στο καπό, που πλέον είναι πιο ανάγλυφο και δίνει όγκο, ενώ τόσο το λογότυπο όσο και η θέση της πινακίδας έχουν προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα του 208.

Κάπου εδώ, με τις όποιες αλλαγές και στα φωτιστικά σώματα, ολοκληρώνεται το ομολογουμένως επιτυχημένο οπτικό ρετούς του Peugeot 107, που διατηρεί φυσικά αναλλοίωτο το μεγάλο πλεονέκτημά του. Το οποίο δεν είναι άλλο από τις μικρές εξωτερικές του διαστάσεις και την ευελιξία μέσα στην πόλη που αυτές συνεπάγονται.

Ναι, το 107 είναι από τα πιο πρακτικά μικρά μοντέλα, μιας και έχει μικρή ακτίνα στροφής, καλή ορατότητα γύρω γύρω, παρκάρει εύκολα και επιπλέον διαθέτει και απόλυτα ικανοποιητικούς χώρους.

Πράγματι το εσωτερικό του μικρού Peugeot, που ουσιαστικά συνεχίζει χωρίς αλλαγές, είναι άνετο για 4 επιβάτες, ακόμα κι αν όλοι είναι ενήλικες, μιας και οι σχεδιαστές των Γάλλων έχουν εκμεταλλευθεί πλήρως τόσο το μεταξόνιο των 2,34 μέτρων, όσο και το σχετικά μεγάλο εσωτερικό ύψος. Ταυτόχρονα στην 5θυρη έκδοση της δοκιμής μας εύκολη είναι και η είσοδος- έξοδος στο πίσω κάθισμα, όπου οι πιο κλειστοφοβικοί δεν θα ενθουσιαστούν από τα μικρά παράθυρα που απλά ανακλίνονται. Βέβαια το καλοκαίρι η ανάκλιση αυτή δίνει τη δυνατότητα –αν δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις τον κλιματισμό- να τα έχεις ανοιχτά χωρίς ο θόρυβος να σου παίρνει τα αυτιά.

Επειδή όμως μέσα σε 3,40 μέτρα δεν γίνονται όλα το πορτμπαγκάζ του 107 είναι μικρό ακόμα και με τα δεδομένα της κλάσης, καθώς η χωρητικότητά του φτάνει μόλις τα 139 λίτρα. Επιπρόσθετα το άνοιγμά του είναι αναλογικά μικρό μιας και η 5η πόρτα είναι πρακτικά το πίσω παρμπρίζ, ενώ ψηλό είναι και το κατώφλι φόρτωσης. Για τα τελευταία μικρό το κακό, μιας και το ογκώδη ή βαριά αντικείμενα μπορεί να βάλει κανείς σε 139 λίτρα…

Βέβαια το 107 δεν έχει σχεδιαστεί για να εκτελεί μεταφορές. Για τις καθημερινές ανάγκες ή αυτές του Σαββατοκύριακού αυτά τα σχεδόν 140 λίτρα είναι αρκετά, έστω και οριακά, ενώ αν θέλεις να κάνεις μαζί του κάποιο ταξίδι και έχεις αποσκευές μπορείς να ρίξεις την πλάτη του πισω καθίσματος (maximum 751 λίτρα).

Κι αυτό γιατί το μικρό Peugeot μπορεί να έχει έναν σαφέστατο αστικό χαρακτήρα, όπου ακολουθεί χωρίς πρόβλημα το ρυθμό της κίνησης και αποδεικνύεται και οικονομικό –κατά μέσο όρο χρειάζεται 5,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα (επίσημη τιμή 4,3)- θα καλύψει και μεγαλύτερες αποστάσεις πέρα από αυτήν.

Εξασφαλίζοντας ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης, με βάση πάντα το μέγεθος και την κατηγορία του, μια ασφαλή και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζεται από σχετικά έντονες κλίσεις στις στροφές που μένουν όμως χωρίς περαιτέρω συνέπειες και μια οικονομία καυσίμου, ειδικά αν δεν ξεπερνά κανείς τα 120 χλμ./ ώρα.

Πρακτικά δεν υπάρχει λόγος να τα ξεπεράσεις (τελική: 157), όχι τόσο γιατί θα αυξηθεί η κατανάλωση αλλά γιατί ο 1.000άρης κινητήρας των 68 ίππων και των 93 Nm (αποδίδονται αντίστοιχα στις 6.000 και στις 3.600 σ.α.λ.) θα έρθει πολύ έντονα ακουστικά στο προσκήνιο. Μακροπρόθεσμα το ηχόχρωμα που χαρακτηρίζει τους περισσότερους τρικύλινδρους αυτής της κλάσης θα κουράσει, ενώ ταυτόχρονα ο οδηγός θα πρέπει να ασχολείται αρκετά με το 5άρι κιβώτιο.

Τα παραπάνω δεν μπορούν να επηρεάσουν τη συνολικά ιδιαίτερα θετική εικόνα του 107, μιας και θα αποτελούν πιθανότατα ένα μικρό ποσοστό όλων των χιλιομέτρων που θα διανύσει. Τα υπόλοιπα θα γίνουν μέσα στην πόλη και εκεί το μικρό Peugeot αποδεικνύει και επιδεικνύει τα προσόντα του. Στα οποία περιλαμβάνεται και η τιμή του -ξεκινά από τις 9.451 ευρώ με απόσυρση (10.090 χωρίς) για την 5θυρη έκδοση της δοκιμής μας και το επίπεδο εξοπλισμού Access (κλιματισμός, ηχοσύστημα)- αλλά και η απαλλαγή του από τα τέλη κυκλοφορίας, καθώς οι εκπομπές CO2 του είναι μόλις 99 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Το 3θυρο 107 ξεκινά από τις 9.126 ευρώ με απόσυρση (9.740 χωρίς), ενώ με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο TwoTronic αλλά με το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού Active (+ηλεκτρικά παράθυρα) κοστίζει από 11.410 ευρώ με απόσυρση (12.090 χωρίς).

Γιάννης Σκουφής

PEUGEOT 107 1.0

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ):

3.430×1.630×1.470 χιλ.

Μεταξόνιο:

2.340 χιλ.

Πορτμπαγκάζ:

139- 751 λίτρα

Βάρος:

785 κιλά

Κινητήρας:

999 κ.εκ., 3 κύλ., βενζίνη

Ισχύς:

68 PS/ 6.000 σ.α.λ.

Ροπή:

93 Nm/ 3.600 σ.α.λ.

0-100, Τελική:

12,9”, 157 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση δοκιμής:

5,6 λίτρα/ 100 χλμ.

CO2:

99 γραμμάρια/ χλμ.

Τέλη:

0 €

Τιμή:

από 10.090  €

από 9.451 € με απόσυρση

{gallery}photos/31/test/PEUGEOT-107{/gallery}


Επόμενο:

PEUGEOT 301 ΑΠΟ 12.580

Μη χάσεις:

FORD B-MAX 1.0 ECOBOOST

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup