Σύνδεση

Opel

OPEL CORSA 1.4 5Θ

opel-corsa-1.4-1

opel-corsa-1.4-1

Οι αισθητικές αλλαγές (προβολείς, μάσκα, άλλα υλικά στα εσωτερικό) στα πλαίσια του τελευταίου face lift του κατορθώνουν μεν να ανανεώσουν έστω και ελαφρά την εικόνα του Opel Corsa, αλλά το καθοριστικό στοιχείο για την επιτυχία του είναι άλλο. Ειδικά αυτήν την περίοδο, που το καθολικό ποσοστό των αγοραστών αυτοκινήτων στη χώρα μας στρέφεται στη λεγόμενη κατηγορία B.

Αυτή των υπέρ-μίνι δηλαδή, στην οποία ανήκει το Corsa, που έχει να επιδείξει σχεδόν από την αρχή της πορείας του υψηλές θέσεις στα chart. Ο λόγος είναι απλός και τώρα αποκτά ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα: το μικρό Opel είναι ένα από τα λίγα σούπερ- μίνι που θυμίζει μοντέλο μεγαλύτερης κλάσης. Στο διάκοσμό του, στους χώρους που διαθέτει (ΟΚ, το πορτμπαγκάζ του με 285 λίτρα κυμαίνεται απλά στο μέσο όρο) και γενικά στο οδηγικό του προφίλ.

Μπορεί να μην διαθέτει εξεζητημένες λύσεις στην ανάρτησή του –μπροστά υπάρχουν τα καθιερωμένα γόνατα και πίσω ο κλασικός ημιάκαμπτος– αλλά οι ρυθμίσεις και οι επιλογές των μηχανικών της εταιρείας είναι τέτοιες που και άνεση εξασφαλίζουν και μια συμπεριφορά στο δρόμο που μπορεί να μη σε παρακινεί να ζεζουμίσεις πλαίσιο και κινητήρα, αλλά που ποτέ δεν θα σε εκθέσει και δεν θα σε φέρει σε δύσκολη θέση.

Παράλληλα ο κινητήρας Ecotec των 1.400 κυβικών και των 100 ίππων δεν πιέζεται να μετακινήσει σβέλτα αλλά και οικονομικά το αμάξωμα των 1.100+ κιλών. Το πόσο οικονομικά εξαρτάται βέβαια και από τον οδηγό, αλλά χωρίς καμία μεγάλη προσπάθεια μπορείς να πετύχεις τιμές της τάξης των 7,5 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα. Κι αυτό παρά το 5άρι κιβώτιο.

Πάντως παρά την απουσία 6ης οι σχέσεις του κιβωτίου είναι καλά κλιμακώμενες, με αποτέλεσμα αυτό που ενοχλεί περισσότερο να είναι η σχετικά χαλαρή αίσθηση του επιλογέα, ειδικά στις γρήγορες αλλαγές. Γεγονός που δεν επηρεάζει τη συνολικά θετική εικόνα του Corsa, που στην 5θυρη εκδοχή του εμφανίζεται και ιδιαίτερα πρακτικό, γεγονός που του επιτρέπει να παίξει το ρόλο ακόμα και του βασικού μεταφορικού μέσου μιας οικογένειας.

Όσο για τις τιμές του ξεκινούν για το 5θυρο 1.4 από τις 12.930 € για τη βασική έκδοση C’ Mon, ενώ η αμέσως πιο πλούσια Edition που προτιμάμε –το ESP που χρεώνεται και εδώ επιπλέον κοστίζει μόνο του 610 €, ενώ σαν πακέτο με προσαρμοζόμενο εμπρός φωτισμό 620- είναι 1.000 € πιο ακριβή.

Opel Corsa 1.4 5Θ Edition

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ):

3.999×1.713×1.488 χιλ.

Μεταξόνιο:

2.511 χιλ.

Πορτμπαγκάζ:

280- 1100 λίτρα

Βάρος:

1.160 κιλά

Κινητήρας:

1.398 κ.εκ., 4 κύλινδροι

Ισχύς:

100 PS/ 6.000 σ.α.λ.

Ροπή:

130 Nm/ 4.000 σ.α.λ.

0-100, Τελική:

11,9”, 180 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση δοκιμής:

7,5 λίτρα/ 100 χλμ.

CO2:

134 γραμμάρια/ χλμ.

Τέλη:

134 €

Τιμή:

από 13.930 €

Φωτογραφίες: carzine.gr 

{gallery}photos/26/test/OPEL-CORSA-1.4-5D{/gallery}


Επόμενο:

PEUGEOT 508 1.6 THP

Μη χάσεις:

TOYOTA iQ 1.0 MULTIDRIVE

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζει το νέο 7θέσιο SUV της Mercedes, η GLB που ξεκινά από τα 1.300 κυβικά, στη Γερμανία;

Featured

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

BMW 7 & X7: Big is Beautiful

BMW

Νέο Audi A3: χωρίς τρίθυρο και κάμπριο αλλά με έκδοση Allroad και από 1.000 κυβικά

Audi




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup