Οι σημαντικές εξελίξεις στα ηλεκτρονικά και τις επικοινωνίες ήταν αναμενόμενο να φέρουν και αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των κιβωτίων ταχυτήτων. Μία τέτοια προσπάθεια παρουσιάζουν οι Hyundai-KIA με ένα νέας σύλληψης κιβώτιο το οποίο ονομάζουν Information and Communication (ICT) Connectet Shift System.
Στην ουσία το αυτόματο κιβώτιο παίρνει data από το σύστημα navigation αλλά και από τις κάμερες και τους σένσορες του αυτοκινήτου, και αναγνωρίζει την κατάσταση που επικρατεί στον δρόμο εμπρός.
Με βάση αυτά τα data προσαρμόζει το κιβώτιο και τις σχέσεις ανάλογα με το αν είναι ανηφόρα ή κατηφόρα εμπρός, στροφή κλειστή ή ανοιχτή, αν υπάρχει κίνηση άλλων αυτοκινήτων, αν χρειάζεται να φρενάρει ή να επιταχύνει. Το κιβώτιο αποφασίζει μόνο του ποια σχέση θα χρησιμοποιήσει ώστε να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή οικονομία σε καύσιμο αλλά και η άνεση του οδηγού.
Οι έρευνες της εταιρίας έδειξαν ότι σε δρόμους με στροφές οι αλλαγές σχέσεων μειώθηκαν κατά 43% ενώ και το φρενάρισμα έπεσε κατά 11%. Το κιβώτιο αυτό βρίσκεται σε φάση προχωρημένων δοκιμών και σίγουρα θα εφοδιάσει τα αυτοκίνητα της εταιρίας μέσα στα επόμενα δυο-τρία χρόνια.