Όταν έχεις για σήμα την τρίαινα όπως η Maserati τότε είναι λογικό και αναμενόμενο να ονομάσεις το νέο σου κινητήρα, τον πρώτο που σχεδίασες και εξέλιξες μετά από 20 ολόκληρα χρόνια Nettuno. Δηλαδή Ποσειδώνα.
Ο Nettuno λοιπόν είναι το νέο σύνολο που θα κινεί τις καινούργιες Maserati, αρχής γενομένης από το MC 20, το πολύ- αναμενόμενο super car της μάρκας που μετά τις αναβολές λόγω της πανδημίας του κορονοϊού θα παρουσιαστεί επίσημα σε μια εκδήλωση που έχει προγραμματιστεί για τις 9 και 10 Σεπτεμβρίου. Ταυτόχρονα θα αντικαταστήσει σταδιακά τους V8 που έλκουν την καταγωγή τους από τη Ferrari.
O Nettuno είναι V6 με 3.000 κυβικά και δύο turbo, κόμπακτ και σχετικά ελαφρύς (κάτω από τα 220 κιλά), με λίπανση με ξηρό κάρτερ και προθάλαμο συμπίεσης -τεχνολογία που προέρχεται από τη Φόρμουλα 1- και έμμεσο ψεκασμό πέρα από τον άμεσο, ενώ θα είναι και Twin Spark (με δύο μπουζί στον κύλινδρο). Η σχέση συμπίεσή του θα είναι το αναλογικά υψηλό για υπερ- τροφοδοτούμενο σύνολο 11,0:1.
Στο MC 20 θα δίνει το παρόν η πιο ισχυρή εκδοχή του με 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και με 730 Nm από τις 3.000 έως τις 5.500 σ.α.λ. Ο κόφτης θα επεμβαίνει στις 8.000 σ.α.λ. και η ειδική ισχύς τους είναι οι πολύ καλοί 210 ίπποι το λίτρο.
Στα σπορ μοντέλο της μάρκας η απόδοσή του αναμένεται να είναι 550 ίπποι, ενώ στα SUV -μέσα στο 2021 θα παρουσιαστεί και ένα δεύτερο, πιο μικρό σε σχέση με τη Levante- 530.
Στα πλάνα της Maserati πάντως είναι και μια εξηλεκτρισμένη έκδοση του νέου της κινητήρα με ακόμα πιο πολλούς ίππους.
[ngg src=”galleries” ids=”5279″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]