Σύνδεση

Featured

Ποιά αυτοκίνητα προτιμούσε ο Enzo Ferrari εκτός από τα δικά του;

O Enzo Ferrari, ο Γέρος του Maranello, ναι μεν είχε πάθος με τα σούπερ σπορ μοντέλα που κατασκεύαζε η δική του εταιρεία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ούτε ότι δεν χρησιμοποιούσε άλλα για τις καθημερινές του μετακινήσεις ούτε ότι δεν εκτιμούσε μοντέλα άλλων κατασκευαστών.

Σύμφωνα λοιπόν με τον οδηγό και έμπιστό του Dino Tagliazucchi, ο οποίος πέθανε σε ηλικία 74 ετών φέτος τον Απρίλιο, ο Enzo Ferrari προτιμούσε φανατικά τα Peugeot για τις μετακινήσεις και τα ταξίδια του. Στα μέσα της δεκαετίας του ’60 είχε ένα γκρι, τετράθυρο 404 σεντάν, με μπεζ δερμάτινο σαλόνι που είχε ένα σπέσιαλ τιμόνι Nardi και πρόσθετους προβολείς ομίχλης από Lancia Flaminia. Ακολούθησε, το 1969, ένα επίσης τετράθυρο 504, ενώ το τελευταίο του Peugeot ήταν ένα 504 Coupe, που το είχε από το 1970 έως και το 1973, καθώς από τη χρονιά εκείνη και μετά άρχισε να χρησιμοποιεί μοντέλα της Fiat, η οποία ήδη από το 1969 είχε αποκτήσει το 50% της Ferrari.

Ο Dino Tagliazucchi είχε πει χαρακτηριστικά πως ενώ ο γέρο Enzo είχε στη διάθεσή του μια καταπληκτική από πλευράς εμφάνισης 365 GT (V12 με 2+2 θέσεις) στην ουσία τη χρησιμοποιούσε μόνο ως μέσο προώθησης της μάρκας, μιας και για τα συνηθισμένα ταξίδια του, που ήταν της τάξης των 200 με 300 χιλιομέτρων, προτιμούσε το εκάστοτε Peugeot του.

ferrari-365-gt

Η επιμονή του στα Peugeot προερχόταν από την πολύ στενή του σχέση με τον Pininfarina, ο οποίος σχεδίασε αυτοκίνητα και για τη γαλλική εταιρεία, ενώ διατηρούσε φιλικές σχέσεις και με τον Martino Severi έμπορο της INTERAUTO Peugeot που του τα παρέδιδε. Επίσης τα είχε εκτιμήσει όταν μια αδελφή της συζύγου του που ζούσε στη Μασσαλία ή τη Νίκαια είχε πάει στη Modena με ένα Peugeot.

Επίσης είχε και ένα πρωτότυπο Mini Cooper που του είχε χαρίσει ο sir Άλεκ Ισιγόνης, το οποίο εκτιμούσε ιδιαίτερα και το προτιμούσε τους χειμώνες, καθώς έλεγε πως το προσθιοκίνητο αυτοκίνητο είναι για αυτήν την εποχή πιο σοφή επιλογή…

Γιάννης Σκουφής

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Avatar

    grigoris

    14/11/2016 στις 6:21 μμ

    Ειχε καταλαβει ο ανθρωπος οτι peugeot ισον εγγυηση κ mini cooper ισον σταθεροτητα στο δρομο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup