Σύνδεση

Audi

Το καρκινογόνο Κάδμιο ίσως οδηγήσει σε ανάκληση 124.000 μοντέλων του ομίλου Volkswagen

To κάδμιο μπορεί να χρησιμοποιείται π.χ. στις τηλεοράσεις αλλά όχι και στα αυτοκίνητα, κυρίως γιατί θεωρείται καρκινογόνο. Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις όπου δίνει το παρόν και μια είναι και αυτή που μπορεί να εξαναγκάσει τον όμιλο Volkswagen να ανακαλέσει συνολικά 124.000 υβριδικά και ηλεκτρικά του μοντέλα. Και αυτό σε μια περίοδο που προσπαθεί να ενισχύσει το ηλεκτρικό του προφίλ.

Ο λόγος για αυτό είναι, σύμφωνα με δημοσίευμα της έγκυρης εφημερίδας Wirtshaftswoche, φορτιστές μπαταριών με κάδμιο -καθένας από αυτούς περιέχει 0,008 γραμμάρια καδμίου- που προέρχονται από έναν προμηθευτή που δεν έχει κατονομαστεί. Οι φορτιστές αυτοί από το 2013 μέχρι και τον Ιούνιο του 2018 τοποθετήθηκαν στις 124.000 υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα των VW, Audi και Porsche που προαναφέραμε.

Η εξέλιξη της υπόθεσης και αν θα προχωρήσει τελικά σε ανάκληση, κίνηση που πέρα από το γόητρο θα πλήξει και το ταμείο του ομίλου Volkswagen μιας και θα κοστίσει κάμποσα εκατομμύρια ευρώ, εξαρτάται από την απόφαση των αρμόδιων γερμανικών αρχών.

Πάντως είναι χαρακτηριστικό πως μόλις έγινε γνωστό το πρόβλημα, το Μάιο, η VW σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες για το Golf GTE. Από τότε μέχρι τώρα το στοιχείο με το κάδμιο έχει αντικατασταθεί με ανάλογο άλλου προμηθευτή και έτσι όσο η παραγωγή όσο και οι παραδόσεις έχουν μπει πλέον σε κανονικούς ρυθμούς.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Τι σημαίνει το χρώμα του καπνού για τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας; (Video)

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup