Σύνδεση

Audi

Το καρκινογόνο Κάδμιο ίσως οδηγήσει σε ανάκληση 124.000 μοντέλων του ομίλου Volkswagen

To κάδμιο μπορεί να χρησιμοποιείται π.χ. στις τηλεοράσεις αλλά όχι και στα αυτοκίνητα, κυρίως γιατί θεωρείται καρκινογόνο. Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις όπου δίνει το παρόν και μια είναι και αυτή που μπορεί να εξαναγκάσει τον όμιλο Volkswagen να ανακαλέσει συνολικά 124.000 υβριδικά και ηλεκτρικά του μοντέλα. Και αυτό σε μια περίοδο που προσπαθεί να ενισχύσει το ηλεκτρικό του προφίλ.

Ο λόγος για αυτό είναι, σύμφωνα με δημοσίευμα της έγκυρης εφημερίδας Wirtshaftswoche, φορτιστές μπαταριών με κάδμιο -καθένας από αυτούς περιέχει 0,008 γραμμάρια καδμίου- που προέρχονται από έναν προμηθευτή που δεν έχει κατονομαστεί. Οι φορτιστές αυτοί από το 2013 μέχρι και τον Ιούνιο του 2018 τοποθετήθηκαν στις 124.000 υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα των VW, Audi και Porsche που προαναφέραμε.

Η εξέλιξη της υπόθεσης και αν θα προχωρήσει τελικά σε ανάκληση, κίνηση που πέρα από το γόητρο θα πλήξει και το ταμείο του ομίλου Volkswagen μιας και θα κοστίσει κάμποσα εκατομμύρια ευρώ, εξαρτάται από την απόφαση των αρμόδιων γερμανικών αρχών.

Πάντως είναι χαρακτηριστικό πως μόλις έγινε γνωστό το πρόβλημα, το Μάιο, η VW σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες για το Golf GTE. Από τότε μέχρι τώρα το στοιχείο με το κάδμιο έχει αντικατασταθεί με ανάλογο άλλου προμηθευτή και έτσι όσο η παραγωγή όσο και οι παραδόσεις έχουν μπει πλέον σε κανονικούς ρυθμούς.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup