Σύνδεση

Nissan

Nissan: τετραετές πλάνο μετασχηματισμού με σαφή προτεραιότητα στη βιώσιμη ανάπτυξη και κερδοφορία

Η Nissan Motor Co., Ltd. παρουσίασε ένα τετραετές πλάνο για επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης, χρηματοοικονομικής σταθερότητας και κερδοφορίας έως το τέλος της χρήσης 2023. Το κλιμακούμενο σχέδιο, περιλαμβάνει εξορθολογισμό κόστους και βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Στο πλαίσιο του τετραετούς σχεδίου, η Nissan θα αναλάβει αποφασιστική δράση για να μετασχηματίσει την επιχειρησιακή λειτουργία της, εξορθολογίζοντας μη κερδοφόρες δραστηριότητες και πλεονάζουσες εγκαταστάσεις, παράλληλα με τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Η εταιρεία θα μειώσει επίσης το σταθερό κόστος, εξορθολογίζοντας την παραγωγική της ικανότητα, την παγκόσμια γκάμα των προϊόντων της και τα έξοδα. Μέσω πειθαρχημένης διαχείρισης, η εταιρεία θα δώσει προτεραιότητα και θα επενδύσει σε επιχειρηματικούς τομείς που αναμένεται να προσφέρουν σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη.

Με την εφαρμογή του σχεδίου, η Nissan στοχεύει στην επίτευξη περιθωρίου κέρδους 5% και ενός βιώσιμου παγκόσμιου μεριδίου αγοράς 6%, έως το τέλος της χρήσης 2023, συμπεριλαμβανομένων αναλογικών συνεισφορών από την επιχείρηση κοινού μετοχικού κεφαλαίου ύψους 50%, στην Κίνα.

Ο Makoto Uchida, διευθύνων σύμβουλος της Nissan, δήλωσε: «Το πλάνο του μετασχηματισμού μας στοχεύει στη διασφάλιση σταθερής ανάπτυξης, αντί της υπερβολικής επέκτασης των πωλήσεων. Τώρα θα επικεντρωθούμε στις βασικές μας ικανότητες και θα βελτιώσουμε την ποιότητα των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων μας, διατηρώντας παράλληλα την οικονομική πειθαρχία και εστιάζοντας στα καθαρά έσοδα ανά μονάδα για την επίτευξη κερδοφορίας. Αυτό συμπίπτει με την αποκατάσταση μιας κουλτούρας που ορίζεται από τον όρο “Nissan-ness” για μια νέα εποχή».

Το τετραετές σχέδιο επικεντρώνεται σε δύο στρατηγικούς τομείς, με βάση τη φήμη της Nissan στην καινοτομία, την κατασκευή, την εστίαση στους πελάτες και την ποιότητα, παράλληλα με έναν συνεχή μετασχηματισμό της εταιρικής κουλτούρας :

1) Εξορθολογισμός: ισχυρές δράσεις για την αναδιάρθρωση, τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας

Ενέργειες:

  • «Ευθυγράμμιση» της παραγωγικής ικανότητας της Nissan κατά 20% έως 5,4 εκατομμύρια μονάδες ετησίως, υπό την προϋπόθεση μιας τυποποιημένης λειτουργίας
  • Επίτευξη ποσοστού χρησιμοποίησης εγκαταστάσεων άνω του 80%, καθιστώντας τις λειτουργίες πιο κερδοφόρες
  • Εξορθολογισμός της παγκόσμιας γκάμας προϊόντων κατά 20% (από 69 σε λιγότερα από 55 μοντέλα)
  • Μείωση σταθερού κόστους κατά περίπου 300 δισεκατομμύρια γιεν
  • Πρόθεση για κλείσιμο του εργοστασίου της Βαρκελώνης στη Δυτική Ευρώπη
  • Ενοποίηση της παραγωγής της Βόρειας Αμερικής στα βασικά μοντέλα
  • Κλείσιμο παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ινδονησία και επικέντρωση στις εγκαταστάσεις της Ταϊλάνδης, ως ενιαίας βάσης παραγωγής στην ASEAN
  • Συνεργασία με τους εταίρους της Συμμαχίας, για τον διαμοιρασμό πόρων, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής, των μοντέλων και των τεχνολογιών

 2) Προτεραιότητα στις βασικές αγορές και τα βασικά προϊόντα

Ενέργειες:

  • Εστίαση στις βασικές επιχειρησιακές δραστηριότητες της Nissan στις αγορές της Ιαπωνίας, της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής
  • Αξιοποίηση στοιχείων του ενεργητικού της Συμμαχίας για τη διατήρηση των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων της Nissan στο κατάλληλο επίπεδο στη Νότια Αμερική, στην ASEAN και την Ευρώπη
  • Έξοδος από τη Νότια Κορέα, από τη Ρωσία για το εμπορικό σήμα της Datsun και εξορθολογισμός των δραστηριοτήτων σε ορισμένες αγορές της ASEAN
  • Εστίαση σε βασικές κατηγορίες μοντέλων παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των βελτιωμένων κατηγοριών C και D, των ηλεκτρικών οχημάτων και των σπορ αυτοκινήτων
  • Λανσάρισμα 12 μοντέλων στους επόμενους 18 μήνες
  • Διεύρυνση της παρουσίας στα EVs, συμπεριλαμβανομένου του e-POWER, με περισσότερες από 1 εκατομμύριο πωλήσεις τέτοιων οχημάτων, έως το τέλος της χρήσης 2023,
  • Στην Ιαπωνία, λανσάρισμα δύο ακόμη ηλεκτρικών οχημάτων και τεσσάρων ακόμη οχημάτων e-POWER, αυξάνοντας το ποσοστό των εν γένει ηλεκτρικών οχημάτων, στο 60% των πωλήσεων
  • Λανσάρισμα του προηγμένου συστήματος υποστήριξης οδηγού ProPILOT σε περισσότερα από 20 μοντέλα σε 20 αγορές, στοχεύοντας πάνω από 1,5 εκατομμύρια οχήματα να είναι εξοπλισμένα με αυτό το σύστημα, σε ετήσια βάση, έως το τέλος της χρήσης 2023.

Ο Uchida κατέληξε στο συμπέρασμα: «Η Nissan πρέπει να προσφέρει αξία για τους πελάτες της, σε όλο τον κόσμο. Για να το κάνουμε αυτό, πρέπει να κάνουμε σημαντικές υπερβάσεις στα προϊόντα, τις τεχνολογίες και τις αγορές όπου είμαστε ανταγωνιστικοί. Αυτό είναι το DNA της Nissan. Σε αυτήν τη νέα εποχή, η Nissan παραμένει επικεντρωμένη στους ανθρώπους, για να παρέχει τεχνολογίες για όλους τους ανθρώπους και για να συνεχίσει να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις, όπως μόνο η Nissan μπορεί».

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota