Σύνδεση

Volkswagen

Νέοι «μπελάδες» για την Volkswagen

Η Volkswagen αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις στις ΗΠΑ με τη νέα της μάρκα, Scout, η οποία στοχεύει στην αγορά ηλεκτρικών off-road οχημάτων.

Το βασικό ζήτημα προκύπτει από το μοντέλο άμεσων online πωλήσεων, που παρακάμπτει τις φυσικές αντιπροσωπείες.

Αυτή η στρατηγική έρχεται σε σύγκρουση με την αμερικανική νομοθεσία σε αρκετές πολιτείες, προκαλώντας νομικές αντιδράσεις από τους εμπόρους της Volkswagen.

Οι αντιπρόσωποι στις ΗΠΑ έχουν ήδη κινηθεί νομικά εναντίον του ομίλου, με το επιχείρημα ότι η Scout, ως μέρος της Volkswagen, θα πρέπει να πωλείται μέσω του δικτύου τους.

Από την πλευρά της, η Volkswagen Αμερικής ξεκαθαρίζει ότι η Scout λειτουργεί ως ανεξάρτητη μάρκα, όπως η CUPRA και η Skoda, και δεν έχει οργανική σχέση με τη Volkswagen ΗΠΑ.

Αυτό σημαίνει ότι η μητρική εταιρεία δεν φέρει άμεση ευθύνη για πιθανή οικονομική αποτυχία της Scout.

Η στρατηγική αυτή φαίνεται πως είναι μια άμεση συνέπεια της εμπειρίας που αποκόμισε ο γερμανικός όμιλος από το σκάνδαλο του dieselgate, όπου αναγκάστηκε να αποζημιώσει αντιπροσώπους δισεκατομμυρίων ευρώ.

Παρά τις διαμάχες, η παραγωγή των Scout προγραμματίζεται για το 2027, με στόχο να συγκεντρωθούν αρκετές παραγγελίες.

Αν και η κατάσταση παραμένει ρευστή, η επιτυχία ή αποτυχία της Scout μπορεί να επηρεάσει το μέλλον του επιχειρηματικού μοντέλου πώλησης αυτοκινήτων, δημιουργώντας προηγούμενο για την αγορά.

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD

Το νέο Dacia Bigster στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Dacia

CUPRA Terramar: Νεανικό, δυναμικό και plug-in υβριδικό με 100+ χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας

Cupra

Το νέο Fiat Grande Panda το καλοκαίρι στην Ελλάδα – Πόσο θα κοστίζει

Featured