Σύνδεση

Volkswagen

Νέοι «μπελάδες» για την Volkswagen

Η Volkswagen αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις στις ΗΠΑ με τη νέα της μάρκα, Scout, η οποία στοχεύει στην αγορά ηλεκτρικών off-road οχημάτων.

Το βασικό ζήτημα προκύπτει από το μοντέλο άμεσων online πωλήσεων, που παρακάμπτει τις φυσικές αντιπροσωπείες.

Αυτή η στρατηγική έρχεται σε σύγκρουση με την αμερικανική νομοθεσία σε αρκετές πολιτείες, προκαλώντας νομικές αντιδράσεις από τους εμπόρους της Volkswagen.

Οι αντιπρόσωποι στις ΗΠΑ έχουν ήδη κινηθεί νομικά εναντίον του ομίλου, με το επιχείρημα ότι η Scout, ως μέρος της Volkswagen, θα πρέπει να πωλείται μέσω του δικτύου τους.

Από την πλευρά της, η Volkswagen Αμερικής ξεκαθαρίζει ότι η Scout λειτουργεί ως ανεξάρτητη μάρκα, όπως η CUPRA και η Skoda, και δεν έχει οργανική σχέση με τη Volkswagen ΗΠΑ.

Αυτό σημαίνει ότι η μητρική εταιρεία δεν φέρει άμεση ευθύνη για πιθανή οικονομική αποτυχία της Scout.

Η στρατηγική αυτή φαίνεται πως είναι μια άμεση συνέπεια της εμπειρίας που αποκόμισε ο γερμανικός όμιλος από το σκάνδαλο του dieselgate, όπου αναγκάστηκε να αποζημιώσει αντιπροσώπους δισεκατομμυρίων ευρώ.

Παρά τις διαμάχες, η παραγωγή των Scout προγραμματίζεται για το 2027, με στόχο να συγκεντρωθούν αρκετές παραγγελίες.

Αν και η κατάσταση παραμένει ρευστή, η επιτυχία ή αποτυχία της Scout μπορεί να επηρεάσει το μέλλον του επιχειρηματικού μοντέλου πώλησης αυτοκινήτων, δημιουργώντας προηγούμενο για την αγορά.

Τα ανανεωμένα Citroen C4 και C4 X στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζουν

Citroen

Ακόμα περισσότερες κάμερες μέσα στα αυτοκίνητά μας

Hyundai

Alfa Romeo: Η ολοκαίνουργια Junior στο «The Mall Athens»

Alfa Romeo

Έλεος: Η νέα Alfa Romeo Giulia θα γίνει SUV!

Alfa Romeo