Σύνδεση

Featured

Αυτό είναι και επίσημα το νέο αγωνιστικό της Toyota για το Le Mans

Toyota Gazoo Racing GR010 HYBRID Hypercar. Αυτή είναι η πλήρης επωνυμία του νέου αγωνιστικού της Toyota για το νέο πρωτάθλημα αγώνων αντοχής WEC (2021 FIA World Endurance Championship), που ξεκίνησε να εξελίσσεται πριν από 18 μήνες στα κεντρικά της αγωνιστικής ομάδας στην Κολωνία αλλά και από τους ειδικούς στα υβριδικά συστήματα πρόωσης στην Ιαπωνία.

Το σύστημα πρόωσης του τετρακίνητου GR010 HYBRID αποτελείται από έναν V6 3.500 κυβικών στον πίσω άξονας, ο οποίος με τη βοήθεια δύο turbo αποδίδει 680 ίππους. Στον εμπρός άξονα υπάρχει ένα ηλεκτροκινητήρας γεννήτρια 272 ίππων που έχει εξελιχθεί από την AISIN και τη DENSO.

Η συνδυαστική απόδοση είναι 680 ίπποι, κάτι που σημαίνει πως όσο αυξάνεται η συμβολή του ηλεκτροκινητήρα τόσο μειώνεται η απόδοση του κινητήρα βενζίνης. Ο έλεγχος γίνεται μέσω εξελιγμένων ηλεκτρονικών.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην αεροδυναμική του GR010 HYBRID που εξελίχθηκε πέρα από την αεροδυναμική σήραγγα και με τη βοήθεια ισχυρού software, ενώ οι νέοι κανονισμοί επιβάλλουν την ύπαρξη ενός μόνο αεροδυναμικού «πακέτου» με ένα μόνο μεταβλητό στοιχείο. Το στοιχείο αυτό εδώ είναι η πίσω φτερούγα.

Η φετινή σαιζόν του WEC θα ξεκινήσει στις 19 Μαρτίου με τα χίλια μίλια του Sebring, ενώ οι 24 Ώρες του Le Mans έχουν προγραμματιστεί για τις 12 και 13 Ιουνίου, Θεού θέλοντος και κορονοϊού επιτρέποντος. Η διεκδικήτρια του τίτλου και νικήτρια των 24 Ωρών του Le Mans θα μετέχει με τους ίδιους οδηγούς.

[ngg src=”galleries” ids=”5501″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Έτσι οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και José María López θα βρίσκονται πίσω από το τιμόνι του αγωνιστικού #7 GR010 HYBRID και οι Sébastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley θα οδηγήσουν αυτό με το νούμερο #8.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz