Σύνδεση

Featured

Αυτό είναι το bZ4X, το πρώτο ηλεκτρικό Toyota παραγωγής (Video)

Λίγους μήνες μετά την πρεμιέρα του πρωτότυπου η Toyota παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του bZ4X, του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου και του πρώτου της υπο-μάρκας της ΒZ (Beyond Zero).

Αισθητικά το μοντέλο παραγωγής, που στην Ευρώπη θα παρουσιαστεί αναλυτικά στις 2 Δεκεμβρίου, δεν διαφοροποιείται σημαντικά από το concept, ενώ συνολικά ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία hammerhead της Toyota ή καλύτερα της ΒΖ, η οποία χαρακτηρίζεται από τους πολύ λεπτούς προβολείς και τα τονισμένα σχεδιαστικά άκρα της μάσκας.

Από πλευράς διαστάσεων το bZX4 είναι στην κατηγορία του RAV4, ενώ σε σχέση με αυτό είναι πιο χαμηλό κατά 85 χιλιοστά και έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 160 χιλιοστά. Γεγονός που προφανώς έχει θετική επίδραση στους χώρους στο εσωτερικό του, με το πορτμπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 452 λίτρων.

Ο σχεδιασμός του εσωτερικού από την άλλη χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment στο κέντρο του ταμπλό, ενώ ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων.

Η βάση του bZ4X είναι το νέο πλαίσιο e-TNGA (θα χρησιμοποιηθεί και στο Subaru Solterra), ενώ η βασική έκδοση είναι προσθιοκίνητη με έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και 265 Nm, ο οποίος εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 8,4 δεύτερα και τελική 160 χλμ./ώρα.

Η τετρακίνητη έκδοση έχει δύο κινητήρες των 80 kW (109 ίπποι) και συνδυαστικά 218 ίππους, ενώ εδώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,7 δεύτερα. Το σύστημα μετάδοσης, αν μπορούμε να το πούμε έτσι, είναι το καλωδιακό XMode με διάφορα προγράμματα κίνησης -snow/ mud, deep snow, mud (έως τα 20 χλμ./ώρα) και Grip Control για εκτός δρόμου (έως 10 χλμ./ώρα)- που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Subaru.

Η μπαταρία είναι ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα 71,4 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία που φτάνει μέχρι και τα 450 χιλιόμετρα (WLTP), ενώ η Toyota εγγυάται για απώλεια μόλις 10% μέσα σε μία δεκαετία ή μετά από 240.000 χιλιόμετρα. Ο on-board φορτιστής θα είναι από τα τέλη του 2022 των 11,0 kW, ενώ υποστηρίζεται ταχυφόρτιση (DC) έως 150 kW. 

To bZ4X είναι το πρώτο Toyota με σύστημα διεύθυνσης by wire, ενώ προαιρετικά υπάρχει και οροφή με φωτοβολταϊκό πάνελ με τους Ιάπωνες να ισχυρίζονται πως μπορεί να δώσει έως 1.800 χιλιόμετρα αυτονομίας το χρόνο

 

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured