Σύνδεση

Suzuki

NEO SUZUKI BALENO: AYTO EINAI ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 1000 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ 110 ΑΛΟΓΑ

Η Suzuki παρουσίασε επίσημα στη Φρανκφούρτη

Η Suzuki παρουσίασε επίσημα στη Φρανκφούρτη –είχαν προηγηθεί 2, 3 teasers- το νέο της μοντέλο, το Baleno. Πρόκειται για ένα hatchback που από πλευράς μεγέθους –μήκος 4 μέτρα– κατατάσσεται στην κλάση των υπερ- μίνι και βασίζεται σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο. Το οποίο εξασφαλίζει αφενός μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό και αφετέρου μια αυξημένη ακαμψία κατά 10% σε σχέση με αυτό που αντικαθιστά, γεγονός που θα έχει θετική συνέπεια και στο δυναμικό του προφίλ.

Αισθητικά το καινούργιο Baleno, επωνυμία που επανέρχεται μετά από αρκετά χρόνια στη γκάμα της Suzuki (αυτό το Liana μη δούμε και ακούσουμε ξανά…) έχει στην ουσία αμάξωμα που φλερτάρει και με το στυλ των πολυμορφικών, ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία Liquid Flow (ροή υγρού) της μάρκας, ενώ στα γνωρίσματά του συγκαταλέγεται και η χαρακτηριστική μάσκα. Η οποία πλαισιώνεται και από καινούργιους προβολείς με LED φώτα ημέρας.

SUZUKI-BALENO-2016-6

Στο εσωτερικό οι σχεδιαστές δεν απομακρύνθηκαν από τη γενικά συντηρητική προσέγγιση της μάρκας, ενώ εκτός από την οθόνη των 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα υπάρχει και μια αρκετά μεγάλη δεύτερη και έγχρωμη στον πίνακα οργάνων. Η πρώτη μπορεί να συνδεθεί μέσω καλωδίου με iPhone προκειμένου να μπορεί ο οδηγός και οι επιβάτες να εκμεταλλευθούν τις δυνατότητες του Apple CarPlay, ενώ με τη χρήση του MirrorLink συνδέεται οποιοδήποτε smartphone.

Από πλευράς χώρων ενδεικτική είναι η ελάχιστη τιμή των 355 λίτρων για το πορτμπαγκάζ –η οποία αυξάνεται βέβαια αν διπλωθούν τα πίσω καθίσματα, διαδικασία που γίνεται με μια και μόνο κίνηση- που είναι η μεγαλύτερη της κατηγορίας Β.

Η γκάμα των κινητήρων του Baleno περιλαμβάνει, για την αρχή τουλάχιστον, δύο σύνολα βενζίνης. Ο βασικός είναι ο Boosterjet των 1.000 κυβικών, που με τη βοήθεια turbo και άμεσου ψεκασμού αποδίδει 110 ίππους και 180 Nm και συνδυάζεται με ένα 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο με ένα καινούργιου τύπου γρανάζωμα, που περιορίζει τις εσωτερικές τριβές και διευκολύνει ακόμα περισσότερο τις αλλαγές.

Ο μεγαλύτερος είναι ο επίσης καινούργιος 1.2 Dualjet με διπλό σύστημα ψεκασμού, που συνδυάζεται είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο που προαναφέραμε είτε με ένα αυτόματο CVΤ και για τον οποίο η Suzuki δεν ανακοινώνει προς το παρόν περισσότερα στοιχεία. Παράλληλα υπάρχει και μια έκδοση του Baleno με ήπιο υβριδικό σύστημα που η Suzuki ονομάζει SHVS και διαθέτει μίζα με ενσωματωμένη γεννήτρια, που υποβοηθά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην επιτάχυνσης και παράγει ηλεκτρική ενέργεια κατά την επιβράδυνση.

Φανταζόμαστε πως η Suzuki θα δώσει περισσότερα στοιχεία στη δημοσιότητα τόσο για τον 1.2 Dualjet όσο και για το SHVS αρκετά πριν ξεκινήσουν οι πωλήσεις του καινούργιου Baleno, κάτι που αναμένεται να γίνει την ερχόμενη άνοιξη.

Ενδιαφέρον είναι πως στον εξοπλισμό του περιλαμβάνεται τόσο ενεργό cruise control όσο και σύστημα αυτόνομης πέδησης.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota