Σύνδεση

Featured

Tο νέο Seat Leon δικαιούται να έχει φιλοδοξίες

Μετά τις διαρροές της τελευταίας κυριολεκτικά στιγμής η επίσημη αποκάλυψη της καινούργιας τέταρτης γενιάς του Seat Leon, που ευθύς εξαρχής κάνει σαφή την αναβάθμισή της. Και όχι μόνο σε ότι αφορά την εμφάνισή του και στις δύο εκδόσεις (hatchback και Sportstourer) με τις οποίες είναι διαθέσιμο.

Καταρχήν το νέο Leon ως hatchback έχει μεγαλώσει αρκετά σε σχέση με τον προκάτοχό του. Έτσι λοιπόν το μήκος του φτάνει σχεδόν τα 4,4 μέτρα, για την ακρίβεια 4,368, που είναι 85 χιλιοστά περισσότερα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά -πλάτος 1,800 μέτρα (+ 16 χιλιοστά) και ύψος 1,456 μέτρα (-3 χιλιοστά)- ενώ μεγαλύτερο κατά 50 χιλιοστά είναι και το μεταξόνιό του (2.686 χιλιοστά). Η βάση του είναι η τελευταία εξέλιξη του πλαισίου MQB του ομίλου Volkswagen που χρησιμοποιείται επίσης στα νέα VW Golf και Skoda Octavia, η οποία ονομάζεται Evo.

Από κει και πέρα το νέο Seat Leon είναι σαφώς πιο δυναμικό αισθητικά με μια καινούργια σχεδόν κάθετη μάσκα, προβολείς με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας που παραπέμπουν στην προηγούμενη γενιά, έντονο ανάγλυφο σε καπό και προφίλ, τονισμένους ώμους, οροφή με πιο μεγάλη κλίση στο πίσω μέρος της που καταλήγει σε μια αεροτομή, καθώς και με μια χαρακτηριστική πίσω φωτεινή υπογραφή. Και αυτό γιατί οπτικά τα πίσω φώτα ενώνονται μεταξύ με μια λεπτή φωτεινή ρίγα.

Το εσωτερικό είναι σύγχρονο, ποιοτικό και high tech, με ψηφιακό πίνακα οργάνων διαγωνίου 10,25 ιντσών και μια οθόνη αφής 8,0 ή 10,0 ιντσών για το σύστημα infotainment, που δεν αποτελούν ενιαίο σύνολο όπως στο Golf αλλά είναι ξεχωριστές ενότητες. Φυσικά υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης και όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, εφαρμογές (apps) καθώς και αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης. Τα διαθέσιμα επίπεδα εξοπλισμού πάντως είναι τέσσερα, τα Reference, Style, Xcellence και FR. Όσο για τους χώρους η αύξηση του μεταξονίου εγγυάται την άνεση τεσσάρων ή και πέντε επιβάτων που έχουν στη διάθεσή τους 380 λίτρα για τις αποσκευές τους (Sportstourer 617, +30 σε σχέση με την προηγούμενη γενιά).

[ngg src=”galleries” ids=”5056″ display=”basic_thumbnail”] 

Για πρώτη φορά το Leon θα είναι διαθέσιμο και ως χιλιάρι, με τον τρικύλινδρο TSI των 1,0 λίτρων που αποδίδει 90 και 10 ίππους. Πιο πάνω υπάρχει ο 1.5 TSI με 130 και 150 ίππους, καθώς και ο δίλιτρος 2.0 TSI με 190 ίππους και στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο. Δίλιτροι είναι και οι diesel με AdBlue και 115 ή 150 ίππους -ο πιο ισχυρός στο στέισον συνδυάζεται και με τετρακίνηση.

Όπως και στο Golf έτσι και εδώ οι 1.0 και 1.5 TSI των 110 και 150 ίππων αντίστοιχα σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο έχουν και ήπια υβριδική υποβοήθηση (MHEV) με σύστημα μίζας γεννήτριας και ηλεκτρικό κύκλωμα 48V.

Στη γκάμα θα περιλαμβάνεται και ο 1.5 TGI των 130 ίππων με τις τρεις δεξαμενές φυσικού αερίου, καθώς και μια plug-in υβριδική έκδοση με τον 1.4 TSI, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 13,0 kWh. Εδώ η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 204 ίππους και η καθαρά ηλεκτρική κίνηση τα 60 χιλιόμετρα (κατά WLTP).

Το νέο Seat Leon θα είναι διαθέσιμο σταδιακά στις ευρωπαϊκές αγορές μέσα στο δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν και οι εκδόσεις Cupra. Μια PHEV με το ίδιο σύστημα πρόωσης με την απλή αλλά με 245 ίππους και μια συμβατική βενζίνης 2.000 κυβικών με 310 ίππους.

[ngg src=”galleries” ids=”5057″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured