Σύνδεση

Featured

To νέο Renault Captur 1.5 Blue dCi είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση

Το Captur της δεύτερης γενιάς έχει μεγαλώσει, έχει εκσυγχρονιστεί οπτικά και δηλώνει με δυναμισμό το παρόν σε μια από τις κατηγορίες που παρουσιάζουν μεγάλη κινητικότητα και ακόμα πιο μεγάλο ενδιαφέρον. Αυτή των Β-SUV, όπου και αυτό διεκδικεί την κορυφή.

Το μεγάλο προσόν του Captur, που στην 1η του γενιά ήταν το πανευρωπαϊκό best seller της κατηγορίας, είναι ο συνολικά ισορροπημένος χαρακτήρας του, που του επιτρέπει να καλύπτει τουλάχιστον ικανοποιητικά πολλαπλούς ρόλους. Με πρώτο και καλύτερο αυτού του οικογενειακού.

 

Το μικρότερο SUV της Renault έχει ιδιαίτερα ικανοποιητικούς χώρους στο πίσω κάθισμά του, ακόμα και όταν κάθονται τρεις και ένα πορτμπαγκάζ 406 λίτρων -στο 1.5 Blue dCi των 115 ίππων της δοκιμής μας, αλλά και στην έκδοση των 95 ίππων, είναι ελαφρώς μικρότερο, κατά 16 λίτρα, λόγω της ύπαρξης του ρεζερβουάρ του Ad Blue.

Από κει και πέρα υπάρχει η δυνατότητα μετατόπισης της πίσω σειράς καθισμάτων -ολόκληρης και όχι σπαστά πάντως- κατά μήκος προκειμένου να αυξηθεί ανάλογα με τις ανάγκες ο χώρος των αποσκευών (μέχρι και τα 520 λίτρα στην πενταθέσια διάταξη). Πολύ πρακτικό στοιχείο η δυνατότητα απασφάλισης και μετατόπισης, με τη βοήθεια της ειδικής λαβής, και από το πορτμπαγκάζ.

Φυσικά υπάρχει και η δυνατότητα ασύμμετρης αναδίπλωσης της πλάτης του πίσω καθίσματος, ενώ η οικογενειακή διάσταση ενισχύεται και από τις πολλές θέσεις και θήκες για μικρο- αντικείμενα, αλλά και από τις απαραίτητες πλέον θύρες USB (όχι τύπου C).

Η σύγχρονη διάσταση του Captur τονίζεται από την οθόνη του συστήματος infotainment του στο κέντρο του ταμπλό, που στην κορυφαία εκδοχή του φτάνει τις 9,3 ίντσες. Αρχικά η κάθετη διάταξή της ξενίζει αλλά στην πορεία αποδεικνύεται ιδιαίτερα πρακτική, με ωραία γραφικά και εύχρηστο μενού. Ψηφιακός και ρυθμιζόμενος μπορεί να είναι και ο πίνακας οργάνων -με διαγώνιο 7,0 και 10,25 ιντσών- ενώ υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones καθώς και αυτή της ασύρματης φόρτισης στις πιο πλούσιες εκδόσεις. Πλήρης είναι και η λίστα των συστημάτων υποβοήθησης, ειδικά αυτή των προαιρετικών που περιλαμβάνει και σύστημα αυτόματης στάθμευσης.

Στο δρόμο το νέο Captur, που βασίζεται στο πολύ καλό πλαίσιο CMF-B, δείχνει και πάλι τον ισορροπημένο χαρακτήρα του. Η ανάρτησή του ελέγχει απόλυτα τις κινήσεις και τις πλεύσεις του αμαξώματος, περιορίζει τις κλίσεις στις στροφές και εξασφαλίζει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Έτσι το γαλλικό SUV είναι και προβλέψιμο και ιδιαίτερα ασφαλές, γεγονός που διαφαίνεται από την πολύ σπάνια ενεργοποίηση των συστημάτων ασφάλειάς του, ενώ είναι και ιδιαίτερα ευχάριστο για τον οδηγό του και αρκετά συμμετοχικό. Ταυτόχρονα είναι και άνετο, μιας και οι περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων απορροφώνται πριν καν φτάσουν στους επιβάτες του -άλλο ένα «οικογενειακό» στοιχείο.

Παράλληλα τον οικογενειακό προϋπολογισμό προστατεύει και ο BlueHDI των 1.500 κυβικών και των 115 ίππων του αυτοκινήτου της δοκιμής μας (υπάρχει και με 95 ίππους), καθώς χωρίς ιδιαίτερη προσοχή μια μέση κατανάλωση γύρω στα 6,0 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα είναι απόλυτα εφικτή.

Ο τετρακύλινδρος diesel αποδεικνύεται στην πράξη πολιτισμένος και ελαστικός από χαμηλά, ενώ συνεργάζεται καλά με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων με το οποίο ο οδηγός ναι μεν ασχολείται αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό.

Σε συνδυασμό με το συγκεκριμένο κινητήρα το νέο Renault Captur ξεκινά από τις 20.850 ευρώ με το επίπεδο εξοπλισμού Authentic, ενώ από εκεί και πέρα υπάρχουν και τα Expression, Dynamic και Initiale Paris. To αυτόματο κιβώτιο EDC είναι στάνταρ στο τελευταίο και προαιρετικό στα δύο προηγούμενα.

RENAULT CAPTUR BLUE Dci 115 PS
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.227×1.797×1.576 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.639 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 406- 1.275 λίτρα
Βάρος: 1.378 κιλά
Κινητήρας: 1.461 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo diesel
Ισχύς: 115 PS/ 3.750 σ.α.λ.
Ροπή: 260 Nm/ 2.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 11,9”, 195 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση (δοκιμής): 6,0 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2 (NEDC): 111- 114 γρ./ χλμ.
Τέλη κυκλοφορίας: 109- 112 ευρώ
Τιμή: Από 20.850 ευρώ

Φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup