Σύνδεση

Featured

McLaren Speedtail: διαβάστε τα μυστικά του υβριδικού hypercar των 1.070 ίππων

Πολύ ξεχωριστό και αεροδυναμικό σε εμφάνιση αλλά και αρκετά εξελιγμένο σε ότι αφορά το υβριδικό του υπόβαθρο, το νέο hypercar της McLaren εντυπωσιάζει τους πάντες. Ιδίως όταν η Speedtail κατάφερε να ξεπεράσει τα 403 χλμ./ώρα, κάτι πραγματικά μοναδικό για τέτοιου είδους αυτοκίνητο.

Για να γίνουν όλα αυτά, πέρα από την αεροδυναμική, υπάρχει και ένα αγωνιστικής έμπνευσης ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης ενώ έχει γίνει και μεγάλη προσπάθεια να κρατηθεί χαμηλά το βάρος. Ο γνωστός V8 των σχεδόν 4.000 κυβικών της McLaren έχει σημαντικές αλλαγές ώστε να μειωθεί το βάρος (ελαφρύτερη εισαγωγή αέρα), έχει καλύτερη ψύξη στις κεφαλές των κυλίνδρων και επανασχεδιασμένα ελαφρύτερα πιστόνια. Η ισχύς του φθάνει τους 758 ίππους.

Από εκεί και πέρα, το ηλεκτρικό κομμάτι της Speedtail έχει εξελιχθεί και κατασκευάζεται από το ειδικό τμήμα της McLaren το οποίο έχει στην ευθύνη του την εξέλιξη όλων των ηλεκτρικών μονάδων για τα επερχόμενα μοντέλα της εταιρίας. Η κυλινδρική μπαταρία της Speedtail έχει την καλύτερη απόδοση σε σχέση με το βάρος της απέναντι σε οποιαδήποτε άλλη μπαταρία υψηλής τάσης στην αγορά, και έχει τετραπλάσια ενεργειακή πυκνότητα από την μπαταρία που χρησιμοποιούσε η υβριδική Ρ1. Παράλληλα έχει και ένα έξυπνο σύστημα ψύξης με λάδι που απομακρύνει την θερμότητα πολύ πιο γρήγορα έτσι ώστε η μπαταρία να βρίσκεται συνεχώς σε ιδανική θερμοκρασία για την λειτουργία της.

Παράλληλα το όλο υβριδικό σύστημα εφοδιάζεται με τεχνολογίες από την Formula E, με ιδιαίτερη έμφαση στην ψύξη του ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 1.070 ίππουα και τα 1.150 Nm. Παράλληλα η McLaren υποστηρίζει ότι το ηλεκτρικό σύστημα της Speedtail έχει την υψηλότερη απόδοση από κάθε άλλο που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητο με έγκριση τύπου και η αναλογία του είναι 8,4 kW ανά κιλό βάρους του.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup