Σύνδεση

Featured

Tο ολοκαίνουργιο μικρό SUV της Hyundai, το Bayon, κάθε άλλο παρά μικρό είναι (Video)

Η Hyundai παρουσίασε μετά από μια σχετικά μεγάλη περίοδο αναμονής το πιο μικρό SUV της γκάμας της, το Bayon, το όνομα του οποίου προέρχεται από την πόλη Bayonne, γνωστό θέρετρο της γαλλικής χώρας των Βάσκων.

Και μπορεί το Bayon να είναι το εισαγωγικό SUV της Hyundai αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η διαφορά του από το επόμενο Kona είναι μεγάλη. Κάθε άλλο. Μόλις 25 χιλιοστά στο μήκος -το Bayon φτάνει τα 4,18 μέτρα- και 20 στο μεταξόνιo (2.580 χιλιοστά για το πιο μικρό), ενώ η μεγαλύτερη είναι στο ύψος με τα 1,49 μέτρα του να είναι 7,5 εκατοστά κάτω από αυτό του Kona.

Από πλευράς αισθητικής το Bayon ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai, έχει ενδιαφέρουσες αναλογίες, εμφατική  μάσκα, χαρακτηριστική πίσω κολώνα σε σχήμα βέλους και αντίστοιχου σχήματος φώτα, που είναι στάνταρ LED. Μάλιστα τα εμπρός αποτελούνται από τρία μέρη, ενώ τα πίσω βρίσκονται στα άκρα του αμαξώματος προκειμένου να δώσουν έμφαση στο πλάτος.

Το εσωτερικό είναι μοντέρνο, ποιοτικό και high tech, με πίνακα οργάνων που μπορεί να είναι ψηφιακός με διαγώνιο 10,25 ιντσών και οθόνη αφής για το σύστημα infotainment μεγέθους 8,0 ή 10,25 ιντσών. Το παρόν δίνουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης και υποβοήθησης που έχει στη διάθεσή της η Hyundai καθώς και οι ψηφιακές υπηρεσίες Bluelink της, ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμο και ένα premium ηχοσύστημα της Bose.

Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τους επιβάτες, ενώ για το πορτμπαγκάζ των 411 έως 1.205 λίτρων χαρακτηριστικό είναι πως είναι πιο
μεγάλο από αυτό του Kona.

Ο εισαγωγικός κινητήρας του Bayon είναι ο γνωστός τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός των 1.200 κυβικών και των 84 ίππων της Hyundai, ενώ από κει και πάνω υπάρχει ο τρικύλινδρος turbo 1.0 T-GDI των 100 ίππων με ή χωρίς ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V και προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων -το στάνταρ είναι το χειροκίνητο iMT. Το ίδιο ισχύει και για την top έκδοσή του των 120 ίππων που συνδυάζεται αποκλειστικά με ήπια υβριδική υποβοήθηση. Προκειμένου να δείτε τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά όλων των εκδόσεων του Bayon μπορείτε να κάνετε κλικ ΕΔΩ.

Κινητήριοι τροχοί είναι οι εμπρός, οπότε δεν θα υπάρχουν τετρακίνητες εκδόσεις όπως στο Kona αλλά ούτε και κινητήρες πετρελαίου. Στο μέλλον ίσως ακολουθήσει μια πλήρως υβριδική έκδοση.

Το νέο Hyundai Bayon θα είναι διαθέσιμο σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές την άνοιξη και στην Ελλάδα από τον Ιούνιο.

[ngg src=”galleries” ids=”5546″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured