Σύνδεση

Lexus

Με το νέο UX η Lexus πετάει το γάντι στα ευρωπαϊκά premium SUV της μικρής-μεσαίας κατηγορίας

Κανείς δεν μπορεί να μείνει αδιάφορος στη δημοτικότητα των SUV γενικά και αυτών της μικρής- μεσαίας κατηγορίας ειδικά. Έτσι και η Lexus παρουσίασε στη Γενεύη ένα ανάλογο μοντέλο, με μήκος κάτω από τα 4.50 μέτρα, το οποίο ονομάζει UV και θα ανταγωνιστεί τις BMW X1 και X2, τα Audi Q2 και Q3 -τη νέα γενιά του τελευταίου- τη Mercedes GLA και το Volvo XC40.

Για το σκοπό αυτό το UX έχει εντυπωσιακών εμφάνιση, η οποία μπροστά προσδιορίζεται από την πραγματικά τεράστια μάσκα του και πίσω από τα LED φώτα του, καθένα από τα οποία αποτελείται από 120 ανεξάρτητα φωτεινά στοιχεία.

Γενικά το UX, χάρη και στις μικρές του διαστάσεις, δείχνει πιο νεανικό και δυναμικά σε σχέση με τα μεγαλύτερα SUV της Lexus, με το οποία πάντως υπάρχουν κοινές αναφορές. Αντίστοιχα πιο νεανικό είναι και το εσωτερικό, για το οποίο οι άνθρωποι της μάρκας πολυτελείας της Toyota ανάφεραν πως εμπνεύστηκαν (και) από την ιαπωνική παράδοση. Έτσι οι δερμάτινες επενδύσεις έχουν γίνει με βάση την τεχνική ραφής sashiko, που χρησιμοποιείται στις επίσημες στολές του τζούντο και του κέντο.

Πολύ φοβόμαστε όμως πως κανείς δεν θα δώσει σημασία σε μια τέτοια λεπτομέρεια,  που αν δεν είναι Ιάπωνας απλά την αγνοείς, ενώ αντίθετα οι πάντες θα προσέξουν την τοποθετημένη ψηλά στο κέντρο οθόνη, η οποία βρίσκεται συνεχώς στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Τα συστήματα υποβοήθησης και οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones είναι δεδομένα, όπως και ο πολύ καλός εξοπλισμός άνεσης.

Το βασικό UX 200 κινείται από ένα νέο, ατμοσφαιρικό κινητήρας βενζίνης 2.000 κυβικών. Ο τετρακύλινδρος χρησιμοποιείται και στο καινούργιο Auris, αποδίδει 168 ίππους και χαρακτηρίζεται από θερμοδυναμική απόδοση 40%, νούμερο ιδιαίτερα υψηλό για κινητήρα μαζικής παραγωγής.

Στο υβριδικό UX 250h ο ίδιος κινητήρας και ένας ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα ο οποίος εξασφαλίζει και την τετρακίνηση -έως τα 70 χλμ./ ώρα και αν υπάρχει ανάγκη στον πίσω άξονα μπορεί να φτάσει έως και το 80% της διαθέσιμης ροπής- ενώ η συνδυαστική τους απόδοσης φτάνει τους 176 ίππους. 

Το καινούργιο μικρό SUV της Lexus βασίζεται στο επίσης καινούργιο πλαίσιο GA-C, που πέρα από όλα τα άλλα πριμοδοτεί τα δυναμικά χαρακτηριστικά και με το χαμηλό κέντρο βάρους -το πιο χαμηλό της κατηγορίας- που εξασφαλίζει, ενώ εντυπωσιακά μικρή, μόλις 10,3 μέτρα, είναι η διάμετρος του κύκλου στροφής του UX.

Το οποίο θα αρχίσει να κατασκευάζεται από το φθινόπωρο και να πωλείται από τα τέλη του έτους, ενώ η γκάμα του θα περιλαμβάνει και την πιο σπορτίφ έκδοση F Sport, με πιο δυναμική εμφάνιση και διαφορετικές, πιο σκληρές, ρυθμίσεις της ανάρτησης.

Γιάννης Σκουφής  

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4033″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured