Σύνδεση

Featured

ΝΕΟ KIA RIO: ΤΟ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ

Στους επόμενους μήνες η Kia αναμένεται να επιστρέψει δυνατά στις μικρές κατηγορίες ρίχνοντας στην εγχώρια αγορά από τις αρχές Ιουνίου το ολοκαίνουργιο Picanto μαζί με το νέο Rio -πιο νωρίς θα λανσαριστεί και το νέο Kia Soul. Για το Rio ταξιδέψαμε μέχρι τη Λισαβόνα για μία πρώτη επαφή και από κοντά είναι πασιφανές πως έχει διατηρηθεί μεν το βασικό σχεδιαστικά καλούπι, αλλά σχεδιαστικά εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό που να αναδεικνύεται ως ένα όμορφο και με νεανική προσέγγιση αυτοκίνητο. Το οποίο σε μήκος φτάνει τα 4,065 μέτρα (+ 15 χλστ.), το ύψος των 1,45 μέτρων έχει μειωθεί ελάχιστα (-5 χλστ.), ενώ το αποκλειστικά πεντάθυρο αμάξωμα βασίζεται σε πλατφόρμα με μεταξόνιο 2,58 μέτρων (+10 χλστ.).

Εν ολίγοις το νέο Rio μεγάλωσε ελαφρώς σε διαστάσεις διατηρώντας την αστική του ευελιξία, ενώ παράλληλα η πιο «καθαρή» άποψη του ταμπλό με την μεγάλη και εύχρηστη στην αφή οθόνη, δημιουργεί ένα από τα πιο πολυτελή στο μάτι εσωτερικά στην κατηγορία. Μάλιστα το ταμπλό και γενικότερα το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από ποιοτικά υλικά με πολύ καλή συναρμογή και δείχνει ως ένα από τα πιο όμορφα και καλοφτιαγμένα, που παραπέμπει κάλλιστα σε ακριβότερα και μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα.

Kia Rio Lisbon test drive 2017 (35)

Στον τομέα της πρακτικότητας υπάρχουν περισσότερες και πιο καλοσχεδιασμένες θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες είναι καλοί και θα βολευτούν με σχετική άνεση δύο ενήλικες στα πίσω καθίσματα και με αρκετό αέρα για τα γόνατά τους. Παράλληλα μπορούν να καλυφθούν οι ανάγκες μίας μικρής οικογένειας χάρη και στο πορτμπαγκάζ των 325 λίτρων (+37 σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο), που έχει σωστό σχήμα ώστε να χωρούν βολικά αποσκευές και μπαγκάζια.

Το νέο Kia Rio βασίζεται στο πλαίσιο του Hyundai i20 με τους μηχανικούς της μάρκας να αναφέρουν πως έχουν ενισχύσει διάφορα σημεία του πλαισίου ώστε το αυτοκίνητο να διαφοροποιείται δυναμικά από το πιο «soft» Hyundai. Η γκάμα των κινητήρων με την οποία θα διατεθεί στην χώρα μας το νέο Rio περιλαμβάνει πέντε εκδόσεις με στάνταρτ το start/ stop: την ατμοσφαιρική 1.2 με 84 ίππους, την τούρμπο 1.0 T-GDI με 100 και 120 ίππους και τις diesel 1.4 CRDi με 77 και 90 άλογα και 6άρι κιβώτιο.

Ο νέος turbo 1.000άρης βενζινοκινητήρας που ήδη «δοκιμάζεται» στο Ceed χαρακτηρίζεται από την τυπική τρικύλινδρη χροιά του και την ροπάτη λειτουργία του από τις χαμηλές στροφές. Η απόκριση στο γκάζι είναι πολύ καλή, οι ρεπρίζ ευνοούνται από την καλή κλιμάκωση του κιβωτίου με τις πέντε σχέσεις, ενώ η ισχυρότερη εκδοχή του ίδιου μοτέρ με τους 120 ίππους συνδυάζεται με 6άρι. Εξαιρετική δουλειά έχουν κάνει οι Κορεάτες και στον diesel με τους 90 ίππους με το μοτέρ να μην κάνει θόρυβο και να είναι στρωτό σε λειτουργία.

Kia Rio Lisbon test drive 2017 (20)

Θετική έκπληξη αποτελεί το στήσιμο του αυτοκινήτου που είναι τόσο σφιχτό όσο χρειάζεται για να είναι διασκεδαστικό στο δρόμο και τόσο μαλακό όσο πρέπει για να διασφαλίζονται τα επίπεδα άνεσης που θα περίμενες (αν και ανάρτηση της έκδοσης First Edition με τις 17άρες ζάντες θα μπορούσε να έχει καλύτερη απόσβεση). Γενικά το set-up του νέου Rio θα έλεγα πως έχει ταιριάζει γάντι στο οδηγικό στιλ ενός Ευρωπαίου με το ηλεκτρομηχανικό υποβοηθούμενο τιμόνι να έχει καλή ακρίβεια και να είναι ελαφρύ όσο πρέπει ώστε το αυτοκίνητο να είναι ευκολοδήγητο στις χαμηλές ταχύτητες, ενώ βαραίνει στις υψηλότερες.

Ακολουθώντας το πρότυπο ενός άρτια εξοπλισμένου σύγχρονου μοντέλου το νέο Rio δεν διαθέτει τίποτε λιγότερο από ότι προτάσσει ο ανταγωνισμός του. Έτσι, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού η λίστα με τα συστήματα υποβοήθησης περιλαμβάνει ηλεκτρονικά όπως η αυτόνομη πέδηση, η προειδοποίηση για διερχόμενους πεζούς, η διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας… μέχρι και έξυπνο ESP που υποδεικνύει «διόρθωση» στο τιμόνι.

Kia Rio Lisbon test Drive 2017 (3)

H στάνταρ έκδοση εξοπλισμού περιλαμβάνει όλα τα βασικά καθώς και πλήρη διασύνδεση με smartphone, η οθόνη 7 ιντσών υπάρχει στις πλουσιότερες εκδόσεις με σύστημα keyless και 17άρες ζάντες, ενώ κίνητρο για την απόκτηση κάθε μοντέλου της KIA αποτελεί η 7ετής εγγύηση. Αλλά περισσότερα θα έχουμε να πούμε αρχές καλοκαιριού και από την σχετική δοκιμή του αυτοκινήτου στους ελληνικούς δρόμους, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως το τωρινό Rio με τον diesel των 1.100 κ.εκ. θα διατίθεται από 11.990 ευρώ μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων…

Νίκος Μαρινόπουλος

KIA RIO 1.0 T-GDI 100 PS
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.065×1.725×1.450 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.580 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 325 λίτρα
Βάρος: 1.155 κιλά
Κινητήρας: 998 κ.εκ., 3 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 100 PS/ 4.500 σ.α.λ.
Ροπή: 172 Nm/ 1.500- 4.000 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 10,7”, 188 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση (επίσημη): 4,5 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 102 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 100 €
Τιμή: αναμένεται

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured