Σύνδεση

Hyundai

Νέο Hyundai i10: κορυφαίοι χώροι με ακόμη μικρότερη κατανάλωση!

To πολυβραβευμένο i10 ανατρέπει όλα τα δεδομένα της κατηγορίας. Πλατύτερο κατά 20 χιλιοστά και με χαμηλότερη κατά 20 χιλιοστά οροφή από τον προκάτοχό του, βελτιώνει τον αεροδυναμικό συντελεστή του στο 0,31 και αναδεικνύει έναν άνετο και επιθετικό χαρακτήρα.

Χάρη σε ένα εντυπωσιακά αυξημένο μεταξόνιο (+40 χιλιοστά), το νέο Hyundai i10 προσφέρει επιπλέον άνεση χώρου επιβατών, εξαιρετική ευστάθεια και ποιότητα κύλισης ανώτερης κατηγορίας. Σε απόλυτους αριθμούς, το μεταξόνιο του Hyundai i10 έχει κατά μέσο όρο μόλις 59mm απόσταση από αντιπροσωπευτικά μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας αλλά ξεπερνά κατά 105mm το μέσο όρο τυπικών αυτοκινήτων πόλης.

Οι ποιοτικότεροι χώροι για εμπρός και πίσω επιβάτες

Το Hyundai i10 διαθέτει όχι μόνο τους μεγαλύτερους αλλά και τους ποιοτικότερους χώρους για όλους τους επιβάτες. Με πέντε θέσεις επιβατών, αυξημένη πρακτικότητα χάρη στον επιπλέον ανοικτό χώρο αποθήκευσης πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού, αλλά και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, με χειρισμό από τον οδηγό –χαρακτηριστικό σπάνιο στην κατηγορία, καθώς πολλά αυτοκίνητα πόλης έχουν πίσω παράθυρα ελάχιστα είναι ανοιγόμενα χειροκίνητα.

Εξαιρετικοί χώροι αποσκευών

Το νέο Hyundai i10 διαθέτει τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο της κατηγορίας του (252 λίτρα) –δηλαδή ακόμη και 50% μεγαλύτερο χώρο σε σχέση με άλλα δημοφιλή αυτοκίνητα πόλης- ενώ για πρώτη φορά υπάρχει επιλογή διπλού δαπέδου για κρυφό αποθηκευτικό χώρο. Αξιοσημείωτο είναι ότι ακόμη και επώνυμα δίδυμα παιδικά καροτσάκια μπορούν να χωρέσουν στον αποθηκευτικό χώρο του Hyundai i10 χωρίς να διπλώσουν οι πλάτες των καθισμάτων.

Προηγμένοι και Αξιόπιστοι Κινητήρες με Energy Regeneration System

Το νέο Hyundai i10 εξοικονομεί περισσότερο καύσιμο χάρη στις νέες περιβαλλοντικά εξελιγμένες τεχνολογίες των κινητήρων και κιβωτίων του. Μειώνει περίπου κατά 15% την κατανάλωση και τις εκπομπές καυσαερίων στο μηχανικό κιβώτιο και κατά 20% στο νέο αυτόματο κιβώτιο, με μέση κατανάλωση 4,5 έως 4,7 λίτρα, χάρη:

  • στο στάνταρ νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας Energy Regeneration System που συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα και την επαναξιοποιεί στις ηλεκτρικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, ξεκουράζοντας τον κινητήρα.
  • στο στάνταρ σύστημα Idle Stop and Go (ISG), που συντελεί στην εξοικονόμηση καυσίμου και τη μείωση εκπομπών καυσαερίου ιδιαίτερα σε αστικές περιοχές, σβήνοντας αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση.

Το νέο Hyundai i10 είναι διαθέσιμο είτε με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με κιβώτιο αυτομάτων αλλαγών σχέσεων (AMT), σε συνδυασμό με δύο διαθέσιμους κινητήρες:

  • έναν 3-κύλινδρο MPi 1.0 λίτρων με 67 ίππους και ροπή 96 Nm, που εστιάζει στη σπιρτάδα εντός πόλης
  • έναν ισχυρότερο 16βάλβιδο MPi 1.2 λίτρων με 84 ίππους και ροπή 118 Nm, για άνετα και ήσυχα ταξίδια.

Οι δύο κινητήρες του νέου Hyundai i10 είναι κορυφαίας αξιοπιστίας, κατασκευασμένοι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, διαθέτουν καδένα μετάδοσης χρονισμού και βεβαίως την κορυφαία εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ακόμη και για εκατομμύρια χιλιόμετρα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup