Σύνδεση

Featured

Tο κορυφαίο Honda Jazz των 1.500 κυβικών είναι πραγματικά σπορ

Γεγονός είναι πως μπροστά στη μόδα των SUV όλες οι άλλες κατηγορίες έχουν χάσει και εξακολουθούν να χάνουν έδαφος με πρώτη και καλύτερη αυτή των πολυμορφικών. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτές αξιόλογα μοντέλα, με πρώτο και καλύτερο σε ότι αφορά τα MPV το Jazz της Honda.

H γκάμα του οποίου εμπλουτίστηκε μόλις με μια έκδοση 1.500 κυβικών και 130 ίππων, που είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με το επίπεδο εξοπλισμού Dynamic. Που εξωτερικά διαφοροποιείται από το πιο δυναμικό εμπρός του μέρος με την κόκκινη ρίγα στον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα -υπάρχει και στον πίσω που και αυτός είναι καινούργιος- τον τονισμένο διαχύτη και την αεροτομή ψηλά στην Πέμπτη πόρτα, τις μαύρες ζάντες και τους ίδιου χρώματος εξωτερικούς καθρέφτες.

Το σημείο διαφοροποίησής του όμως και πραγματική έκπληξη είναι ο τετρακύλινδρός του των 1.500 κυβικών, ο οποίος αντιστέκεται σε άλλη μια μόδα, αυτή των turbo. Ατμοσφαιρικός και εφοδιασμένος με τα γνωστά συστήματα μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων (i-VTEC) και βυθίσματος των βαλβίδων (VTC) της Honda, έχει εξαιρετική απόκριση στο γκάζι, ανεβάζει πανεύκολα και χωρίς κανένα κόμπιασμα στροφές, είναι σε όλη την κλίμακα λειτουργίας το ψυχωμένος και ρωμαλέος. Γενικά θα μπορούσαμε να τον φανταστούμε και σε ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο, πέρα από το «οικογενειακό» Jazz. Το οποίο το μεταμορφώνει σε ένα πολύ ευχάριστο, γρήγορο (0-100 σε 8,7 δεύτερα, τελική ταχύτητα 190 χλμ./ ώρα), διασκεδαστικό και καλά στημένο αυτοκίνητο. Χάρη και στις αλλαγές για την περίσταση των ρυθμίσεων της ανάρτησης.

Όλα αυτά συνδυάζονται με τα παραδοσιακά γνωρίσματα του Jazz, που ανανεώθηκε συνολικά και ξεχωρίζει με την ευελιξία του (μήκος λίγο κάτω από τα 4,0 μέτρα), τους άνετους χώρους του ακόμα και για 5 επιβάτες, το μεγάλο του πορτμπαγκάζ (από 354 έως 1.314 λίτρα) και τις πρακτικές του λύσεις (βλέπε τα πίσω Magic Seats με τις τέσσερις συνολικά διαμορφώσεις).

Παράλληλα το (μικρό) πολυμορφικό της Honda διακρίνεται και για την ποιότητα των πλαστικών του, την εργονομία του που ακολουθεί πιστά τα πολύ καλά ιαπωνικά πρότυπα και βέβαια τον εξοπλισμό του, που πέρα από όλες τις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones μπορεί να περιλαμβάνει και μια πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης.

H γκάμα του ανανεωμένου Honda Jazz ξεκινά και πάλι από την έκδοσή του των 1.300 κυβικών (ατμοσφαιρικός, τετρακύλινδρος) και των 102 ίππων και σε μια τιμή από 15.110 ευρώ σε συνδυασμό με το εισαγωγικό αλλά καλό επίπεδο εξοπλισμού Trend. Ο κινητήρας των 1.500 κυβικών, είναι όπως είπαμε διαθέσιμος με το επίπεδο εξοπλισμού Dynamic και τιμή από 20.250 ευρώ, ενώ όταν συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο CVT με τις 7 προκαθορισμένες θέσεις που επιπλέον μειώνει τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές ρύπων κοστίζει από 21.650 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

HONDA JAZZ 1.5
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.051×1.694×1.525 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.530 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 354- 1.314 λίτρα
Βάρος: 1.104 κιλά
Κινητήρας: 1.498 κ.εκ., 4 κύλινδροι, βενζίνη
Ισχύς: 130 PS/ 6.600 σ.α.λ.
Ροπή: 155 Nm/ 4.600 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 8,7”, 190 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση (επίσημη): 5,9 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 133 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 160 €
Τιμή: από 20.250 €

φωτογραφίες: Νίκος Μήτσουρας

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4253″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

2s Σχόλια

1 Σχόλιο

  1. Παύλος

    12/08/2018 στις 16:22

    Δεν θα πω και εγώ το νεοελληνικό ξεροληστικο πονηριστικο σχόλιο (με αυτά τα χρήματα πόσα άλλα αυτοκίνητα πολύ καλύτερα αγοράζεις) γιατί πλέον είναι ξεπερασμένο. Η Honda ήταν είναι και θα είναι ακριβότερη εταιρεία, αλλά πληρώνεις μελέτη, εξέλιξη, αντοχή στο χρόνο, πρωτοτυπία, μεταπώληση, σιγουριά, ασφάλεια κ.ο.κ. Αγοράζεις μικρό με δυνατότητές μικρομεσαιου, ατμόσφαιρα με χαμηλή κατανάλωση και κορυφαία αξιοπιστία. Το μεταπουλας χτες και χάνεις ελάχιστα. Είναι ειδικό αυτοκίνητο που κάνει τα πάντα καλά και χωράει παντού. Νομίζω πρέπει να κοστίζει κάτι παραπάνω. Αυτό.

  2. jimm

    30/10/2018 στις 09:06

    πολλα ζηταει για το συγκεκριμενο, οσο για την οδικη του συμπεριφορα επειδη το εχω το προηγουμενο δε τρελαινεσαι για την εξελιξη των αυτοκινητων τους.οκ γερο αλλα μεχρι εκει…..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo