Πρεμιέρα στο Πεκίνο για το πιο δυνατό Audi TT της ιστορίας, μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Κι αυτό γιατί το νέο TT RS έχει φτάσει τα 400 άλογα, πάντα από τον 5κύλινδρο turbo των 2.500 κυβικών. Ο οποίος για την περίσταση ανανεώθηκε ριζικά, χάνοντας συνολικά 26 κιλά -τα 18 από αυτά πιστώνονται στο νέο αλουμινένιο μπλοκ- και κερδίζοντας 17% σε ισχύ, φτάνοντας συνολικά, όπως προαναφέραμε, τα 400 άλογα και τα 480 Nm, που είναι διαθέσιμα ήδη από τις 1.700 σ.α.λ.
Κινητήριοι τροχοί είναι και οι τέσσερις, ενώ παρουσία του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις και με τη βοήθεια του Launch Control το 0-100 για το κουπέ είναι υπόθεση μόλις 3,7 δευτερολέπτων. Αντίστοιχα το ρόουντστερ χρειάζεται 2 δέκατα παραπάνω, 3,9” δηλαδή, ενώ και στα δύο η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα.
Το παρόν δίνει και το σύστημα Drive Select, με τα 4 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας, μέσω του οποίου ο οδηγός επιλέγει τα χαρακτηριστικά λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης, του κιβωτίου και του κινητήρα, καθώς και του ήχου του τελευταίου.
Ταυτόχρονα υπάρχουν και επιλογές σε ότι αφορά τροχούς και φρένα. Η στάνταρ είναι ζάντες 19 ιντσών με λάστιχα 245/35, ενώ στα εξτρά υπάρχουν 20άρες ζάντες και λάστιχα 255/30, καθώς και η ανάρτηση RS Plus με ενεργά αμορτισέρ και OLED πίσω φώτα.
Οπτικά το νέο Audi TT RS ξεχωρίζει από την ελαφρώς διαφορετική του μάσκα και τη σταθερή πίσω αεροτομή, ενώ υπάρχουν και άλλα μαρσπιέ, τροποποιημένες εισαγωγές αέρα και βέβαια οι πάντα απαραίτητες επιγραφές. Αντίστοιχα στο εσωτερικό υπάρχει στάνταρ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα μπάκετ καθίσματα, μαζί με επιμέρους λεπτομέρειες.
Γιάννης Σκουφής
