Σύνδεση

Audi

ΝΕΟ AUDI TT RS ΜΕ 400 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ 0-100 ΣΕ 3,7″

Πρεμιέρα στο Πεκίνο για το πιο δυνατό Audi TT της ιστορίας, μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Κι αυτό γιατί το νέο TT RS έχει φτάσει τα 400 άλογα, πάντα από τον 5κύλινδρο turbo των 2.500 κυβικών. Ο οποίος για την περίσταση ανανεώθηκε ριζικά, χάνοντας συνολικά 26 κιλά -τα 18 από αυτά πιστώνονται στο νέο αλουμινένιο μπλοκ- και κερδίζοντας 17% σε ισχύ, φτάνοντας συνολικά, όπως προαναφέραμε, τα 400 άλογα και τα 480 Nm, που είναι διαθέσιμα ήδη από τις 1.700 σ.α.λ.

Κινητήριοι τροχοί είναι και οι τέσσερις, ενώ παρουσία του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με τις 7 σχέσεις και με τη βοήθεια του Launch Control το 0-100 για το κουπέ είναι υπόθεση μόλις 3,7 δευτερολέπτων. Αντίστοιχα το ρόουντστερ χρειάζεται 2 δέκατα παραπάνω, 3,9” δηλαδή, ενώ και στα δύο η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα.

Audi TT RS Roadster

Το παρόν δίνει και το σύστημα Drive Select, με τα 4 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας, μέσω του οποίου ο οδηγός επιλέγει τα χαρακτηριστικά λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης, του κιβωτίου και του κινητήρα, καθώς και του ήχου του τελευταίου.

Ταυτόχρονα υπάρχουν και επιλογές σε ότι αφορά τροχούς και φρένα. Η στάνταρ είναι ζάντες 19 ιντσών με λάστιχα 245/35, ενώ στα εξτρά υπάρχουν 20άρες ζάντες και λάστιχα 255/30, καθώς και η ανάρτηση RS Plus με ενεργά αμορτισέρ και OLED πίσω φώτα.

Audi TT RS Roadster, Audi TT RS Coupé

Οπτικά το νέο Audi TT RS ξεχωρίζει από την ελαφρώς διαφορετική του μάσκα και τη σταθερή πίσω αεροτομή, ενώ υπάρχουν και άλλα μαρσπιέ, τροποποιημένες εισαγωγές αέρα και βέβαια οι πάντα απαραίτητες επιγραφές. Αντίστοιχα στο εσωτερικό υπάρχει στάνταρ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και τα μπάκετ καθίσματα, μαζί με επιμέρους λεπτομέρειες.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup