Το Audi S3 είναι γεγονός πως βρίσκεται στη σκιά του εμβληματικού RS 3, αλλά αυτό ίσως αλλάξει τώρα με την ανανέωσή του. Και αυτό γιατί πλέον έχει γίνει ακόμα πιο δυναμικό και δυνατό.
Εξωτερικά η τελευταία εκδοχή του γρήγορου Audi ξεχωρίζει χάρη στην πιο εμφατική του μάσκα και τον επανασχεδιασμένο του εμπρός προφυλακτήρα με την πιο αεροδυναμική σχεδίαση.
Αλλαγές υπάρχουν και στα φώτα, μπροστά και πίσω, καθώς και στον πίσω προφυλακτήρα που ενσωματώνει έναν πιο τονισμένο διαχύτη καθώς και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης που προαιρετικά μπορούν να είναι και από τιτάνιο.
Στο εσωτερικό οι διαφοροποιήσεις περιορίζονται στις νέες επενδύσεις, στη σχεδίαση των αεραγωγών και του επιλογέα ταχυτήτων, ενώ οπτικά ξεχωρίζουν και πάλι τα μπάκετ καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα.
Από εκεί και πέρα έχει αναβαθμιστεί το σύστημα infotainment με την οθόνη των 10,1 ιντσών που πλέον διαθέτει καλύτερα γραφικά, ενώ ο κάτοχος του S3 θα μπορεί και μετά την αγορά να προσθέσει, όποτε τις χρειάζεται, πέντε προαιρετικές λειτουργίες μέσω των over the air (OTA) αναβαθμίσεων.
Σημαντικές είναι οι αλλαγές στον τετρακύλινδρο 2.0 TFSI, ο οποίος πλέον θα αποδίδει 25 περισσότερους ίππους σε σχέση με την έως τώρα εκδοχή του, φτάνοντας συνολικά τους 333. Αυξημένη κατά 20 Nm είναι και η ροπή του, που φτάνει τη μέγιστη τιμή της των 420 Nm από τις 2.100 έως τις 5.500 σ.α.λ.
Αλλαγές έχουν γίνει και στις ρυθμίσεις του αυτόματου κιβωτίου S-Tronic των 7 σχέσεων, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις (0-100 σε 4,7 δεύτερα και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ ώρα) να εμφανίζονται ακόμα καλύτερες.
Σε ότι αφορά τη μετάδοση υπάρχει πλέον ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενος συμπλέκτης σε κάθε άξονα και το torque splitter του RS3 για ακόμα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά. Κάτι που εξασφαλίζεται και από τη χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά ανάρτησή του με τα ενεργά αμορτισέρ.
Το νέο Audi S3 θα είναι διαθέσιμο τόσο ως hatchback όσο και ως σεντάν.