Όσο πλησιάζει η αντικατάστασή του, που προσδιορίζεται για του χρόνου, τόσο θα πληθαίνουν και οι φήμες για το νέο Audi R8. Ειδικά από τη στιγμή που παρουσιάστηκε η Lamborghini Huracan, που θα αποτελέσει τη βάση του όπως ακριβώς ήταν και η Gallardo για την τρέχουσα γενιά, αλλά και το νέο Audi TT που δίνει μια αίσθηση της νέας του εικόνας, κυρίως μπροστά.
Μέχρι πρότινος πάντως, όπως είχαμε γράψει και στο παρελθόν, οι πληροφορίες έλεγαν πως το νέο R8 θα συνεχίσει από πλευράς κινητήρων με τις εξελιγμένες εκδοχές των V8 και V10 του, που θα εμφανιστούν αναβαθμισμένοι τόσο σε ότι αφορά την απόδοση όσο και την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων τους.
Η παρουσία όμως της νέας εκδοχής της Ferrari California, με τον turbo κινητήρα, μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα. Μάλιστα ο τεχνικός διευθυντής της Audi, Ulrich Hackenberg, επιβεβαίωσε μεν τους ατμοσφαιρικούς V8 και V10, αλλά ταυτόχρονα είπε πως «υπάρχουν περιθώρια προς τα κάτω για έναν 6κύλινδρο turbo, αν και το βήμα αυτό έχει μεγάλη διαφορά, κατά τέσσερις κυλίνδρους».
Γιάννης Σκουφής