Σύνδεση

Featured

H PEUGEOT ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ DAKAR, ΤΟ 3008 DKR

Επιστρέφοντας από μια απόλυτα πετυχημένη πορεία στο πρόσφατο ράλι Ντακάρ, αλλά και από το Silk Way Rally στο οποίο έτρεξαν τα Peugeot 2008 DKR, η Team Peugeot Total και η Red Bull παρουσιάζουν το Peugeot 3008 DKR. Πρόκειται για τον ολοκαίνουργιο διάδοχο του άκρως πετυχημένου 2008 DKR, με το οποίο ο Stéphane Peterhansel πέτυχε την 12η νίκη του, τον Ιανουάριο, στο ράλι Ντακάρ. Επίσης, ο Cyril Despres σημείωσε την 1η του νίκη στους τέσσερις τροχούς, τον Ιούλιο, στο Silk Way Rally.

Το εντελώς νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο για το Ντακάρ βασίζεται σε ένα επίσης ολοκαίνουργιο Peugeot SUV, το νέο 3008, ενώ παραμένει πιστό στην φιλοσοφία της μετάδοσης της κίνησης μόνο στους δύο τροχούς. Η 1η νίκη με κίνηση στον πίσω άξονα είχε σημειωθεί πριν από σχεδόν 16 χρόνια, αποδεικνύοντας τότε πως για ένα καλό αποτέλεσμα στα πιο δύσκολα εδάφη του πλανήτη δεν είναι απαραίτητη η τετρακίνηση.

Οι εντυπωσιακές και επιθετικές γραμμές, τόσο του αγωνιστικού Peugeot 3008 DKR, όσο και της επιβατικής έκδοσης, πιστώνονται στον Sebastien Criquet, τον υπεύθυνο για την εξωτερική του εμφάνιση. Άξιο λόγου και αναφοράς είναι πως παρόλο που οι διαστάσεις του νέου αγωνιστικού ορίζονται από τεχνικούς κανονισμούς η συνολική του εικόνα παραμένει έντονη και επιβλητική.

Team Peugeot-Total new Peugeot 3008 DKR reveal

Το νέο Peugeot 3008 DKR βελτιώθηκε σε τέσσερα βασικά σημεία:

Αξιοπιστία: Αν και το προηγούμενο αγωνιστικό ήταν αρκετά αξιόπιστο ώστε να κατακτήσει το Ντακάρ κυριαρχώντας στις 9 ειδικές διαδρομές (σε επτά σημείωσε το «1-2»), υπάρχουν πάντοτε περιθώρια βελτίωσης. Για αυτό οι μηχανικοί της Peugeot Sport εξέτασαν εξονυχιστικά κάθε σημείο του αυτοκινήτου, ώστε να βελτιστοποιήσουν την αντοχή των μηχανικών μερών, των ηλεκτρονικών και της διαχείρισης του κινητήρα. Το Ντακάρ είναι το πιο σκληρό ράλι στον κόσμο με τα αγωνιστικά να διανύουν περίπου 10.000 χιλιόμετρα σε υψηλές ταχύτητες και μεγάλο υψόμετρο, αποτελώντας την μεγαλύτερη δοκιμασία για κάθε μηχανή.

Οδηγική απόδοση: Σε σχέση με την περσινή περίοδο και στον συγκεκριμένο τομέα έχει γίνει τεράστια πρόοδος, καθώς η Peugeot Sport έχει διασφαλίσει πως ο V6 3.0 πετρελαιοκινητήρας με τα δύο turbo, έχει γίνει ακόμη πιο αποδοτικός και με μεγαλύτερη ροπή από πιο χαμηλά. Μία πρόκληση που είχαν να αντιμετωπίσουν οι μηχανικοί, ήταν να τοποθετήσουν ένα μικρότερο περιοριστή στροφών στον κινητήρα (38 αντί για 39 χιλιοστών) έχοντας ως αποτέλεσμα μια απώλεια ισχύος περίπου 20 ίππων. Παρόλα αυτά η ισχύς αποδίδεται πλέον σε πιο χαμηλές στροφές και το αυτοκίνητο είναι συνολικά πιο γρήγορο και πιο εύκολο οδηγικά.

Ανάρτηση: Πρόκειται για ένα απο τα σημεία-κλειδιά για μία πετυχημένη εμφάνιση στο Ντακάρ, καθώς μια μελετημένη ανάρτηση καθορίζει πόσο γρήγορα μπορεί να κινηθεί το αυτοκίνητο στα διαφορετικά και σκληρά ανάγλυφα των διαδρομών, περνώντας μέσα από επίπεδες επιφάνειες με ψιλή άμμο, σε εδάφη με χαλίκια και πέτρες, και από εκεί σε αμμόλοφους! Η ανάρτηση ήταν ένα από τα βασικά συστατικά της επιτυχίας και στο 2008 DKR, ενώ στο 3008 DKR υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση στην γεωμετρία και στα αμορτισέρ. Έως τώρα, το πρόγραμμα των δοκιμών -που περιλάμβανε και τον 15-ήμερο αγώνα του Silk Way Rally με ανάγλυφο παρόμοιο με του Ντακάρ- επιβεβαίωσε τις σημαντικές αυτές βελτιώσεις.

Team Peugeot-Total new Peugeot 3008 DKR reveal

Κλιματισμός: Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο το σύστημα κλιματισμού είναι ιδιαίτερα σημαντικό και αυτό που χρησιμοποιήθηκε από την Peugeot Sport αυτό το καλοκαίρι -στο PEUGEOT 2008 DKR που έτρεξε στην Ασία- είναι ακόμη πιο αποτελεσματικό. Με τα πληρώματα να περνούν πάνω από 12 ώρες μέσα στα αυτοκίνητα και σε ένα κόκπιτ που βράζει με την θερμοκρασία πολλές φορές να ξεπερνά τους 60 βαθμούς, είναι ευνόητο πως ο κλιματισμός δρα ευεργετικά στην ανθρώπινη απόδοση, ακόμη και όταν πρόκειται για σούπερ αθλητές όπως είναι οι οδηγοί που αγωνίζονται στο μαραθώνιο του Ντακάρ.

Στόχος της Peugeot Team Total είναι η 6η νίκη στην ιστορία του Ντακάρ και η συνέχεια του περσινού θριάμβου, όπου η γαλλική εταιρεία κυριάρχησε σε κάθε φάση του αγώνα. Ενδαιφέρον είναι πως στο φετινό αγώνα θα υπάρχει μία ολοκαίνουργια διαδρομή που περνά από την Αργεντινή, την Βολιβία και την Παραγουάη, ενώ πριν το Ντακάρ ο Carlos Sainz θα δοκιμάσει το νέο Peugeot 3008 DKR, ενάντια σε άλλους ανταγωνιστές και τον Cyril Despres που θα αγωνιστεί με το Peugeot 2008 DKR στο ράλι του Μαρόκο (3-7 Οκτωβρίου).

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota