Σύνδεση

Featured

Skoda: από 24.900 ευρώ η νέα Octavia G-TEC με καύσιμο φυσικό αέριο

Η γκάμα της νέας SKODA OCTAVIA εμπλουτίζεται με την έκδοση φυσικού αερίου (CNG). H SKODA OCTAVIA G-TEC είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία και στην Ελλάδα, προσφέροντας χαμηλό κόστος χρήσης, χωρίς την παραμικρή παραχώρηση σε επίπεδο οδηγικής απόλαυσης και ασφάλειας. Και στην έκδοση φυσικού αερίου εντυπωσιάζει με τους χώρους, την ποιότητα και την τεχνολογία, στοιχεία που συνδυάζονται με δυναμικό, μοντέρνο design. Η Kosmocar-SKODA ανακοινώνει τις προτεινόμενες τιμές λιανικής για τη νέα SKODA OCTAVIA G-TEC, η οποία στην έκδοση Grand Coupe ξεκινά από τις 24.900 € ενώ στην έκδοση Sportswagon από τις 26.200 €. Σημειώνεται ότι οι τιμές διάθεσης για τη SKODA OCTAVIA, στην έκδοση 1.0 TSI 110 PS, ξεκινούν από 19.500 € για την έκδοση Grand Coupe και 20.500 € για την έκδοση Sportswagon.

Η SKODA OCTAVIA G-TEC χρησιμοποιεί ως βάση έναν ειδικά εξελιγμένο κινητήρα 1.5 TSI, που στην έκδοση G-TEC αποδίδει 131 ίππους. Ο συγκεκριμένος κινητήρας, από τους πιο προηγμένους παγκοσμίως, λειτουργεί με την αρχή του κύκλου Miller, που επιτρέπει πιο γρήγορο κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής, με αποτέλεσμα τη μικρότερη εισροή αέρα, συνεπώς και τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Η συμπίεση για την περίσταση είναι 12,5:1, υψηλότατη για κινητήρα με υπερπλήρωση, με προφανή οφέλη στο βαθμό απόδοσης. Το turbo είναι με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας, ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που επιτρέπει την ταχύτερη απόκριση του κινητήρα στις χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας σχεδόν το turbo lag, κάτι που αποδεικνύεται και στην πράξη με τη μέγιστη ροπή των 200 Nm να αποδίδεται μόλις από τις 1.400 σ.α.λ..

Η νέα OCTAVIA G-TEC λειτουργεί κατά κανόνα και εξ’ ορισμού με φυσικό αέριο. Ωστόσο, το αυτοκίνητο μεταβαίνει στη λειτουργία βενζίνης, εντελώς αυτόματα, σε τρεις περιπτώσεις. Στην πρώτη, όταν η πίεση στις δεξαμενές φυσικού αερίου είναι κάτω από 11 bar. Στη δεύτερη, όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από -10 βαθμούς και στην τρίτη, αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό με φυσικό αέριο, όπου ο εγκέφαλος του κινητήρα χρειάζεται λίγα λεπτά (λιγότερα από 5, συνήθως) για να αξιολογήσει την ποιότητα του φυσικού αερίου με το οποίο μόλις ανεφοδιάστηκε.

Ουσιαστικά, η μόνη διαφορά της SKODA OCTAVIA G-TEC από τις υπόλοιπες εκδόσεις του δημοφιλούς μοντέλου είναι οι δεξαμενές φυσικού αερίου, στο πίσω μέρος του αμαξώματος, κάτω από το χώρο αποσκευών. Μπορούν να αποθηκεύσουν 17,33 κιλά καυσίμου σε τυπική πίεση 200 bar. Η υλοποίηση είναι απόλυτα ασφαλής, με τις δεξαμενές να έχουν ελεγχθεί επιτυχώς στο εργοστάσιο ακόμα και σε πλήρωση με πίεση 300 bar. Με πλήρως γεμάτες δεξαμενές, η μέγιστη αυτονομία αποκλειστικά με φυσικό αέριο είναι 500 χιλιόμετρα. Συμπληρωματικά, το αυτοκίνητο διαθέτει και ρεζερβουάρ βενζίνης χωρητικότητας 9,0 λίτρων, ποσότητα που του εξασφαλίζει πρόσθετη αυτονομία 190 χιλιομέτρων, αυξάνοντας τη συνδυασμένη αυτονομία στα 690 χιλιόμετρα. Περιβαλλοντικά, η καύση του φυσικού αερίου έχει ως αποτέλεσμα 25% λιγότερους ρύπους CO2 από την αντίστοιχη της βενζίνης ενώ τα NOx είναι σημαντικά χαμηλότερα καθώς και οι επιμέρους εκπομπές μικροσωματιδίων. 

Η ύπαρξη των πρόσθετων δεξαμενών έχει επιφέρει μία μείωση περίπου 25% στο χώρο αποσκευών, ο οποίος παρόλα αυτά παραμένει περισσότερο από ικανοποιητικός για την κατηγορία. Έτσι ο χώρος των αποσκευών της SKODA OCTAVIA G-TEC φτάνει τα 455 λίτρα (έως 1.410 λίτρα με τις πλάτες των καθισμάτων αναδιπλωμένες) για την Grand Coupe και 495 λίτρα (έως 1.560 λίτρα με τις πλάτες των καθισμάτων αναδιπλωμένες) για την Sportswagon. Οι αντίστοιχες τιμές για τις άλλες εκδόσεις της OCTAVIA είναι 600 λίτρα για την Grand Coupe και 640 λίτρα για την Sportswagon.

Στο εσωτερικό, η μόνη διαφοροποίηση της SKODA OCTAVIA G-TEC παρουσιάζεται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, που έχει διαμορφωθεί ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες της συγκεκριμένης έκδοσης καυσίμου. Σε αυτόν, ο οδηγός μπορεί να βρει πληροφορίες σχετικά με την ποσότητα και την ποιότητα του CNG στις δεξαμενές, τη μέση και τη στιγμιαία κατανάλωση, την αυτονομία με CNG όπως και τη συνδυαστική αυτονομία (CNG & αμόλυβδης) καθώς και τη θερμοκρασία ψυκτικού. Αντίστοιχες αλλαγές έχουν γίνει και στις απεικονίσεις του συστήματος infotainment.

Το βασικό προτέρημα ενός μοντέλου που κινείται με φυσικό αέριο είναι το χαμηλό κόστος κίνησης και η νέα SKODA OCTAVIA G-TEC επιβεβαιώνει με το παραπάνω τον κανόνα. Η κατανάλωση σε κύκλο WLTP κυμαίνεται από 3,6 έως 4,5 κιλά CNG ανά 100 χιλιόμετρα. Με τις τρέχουσες τιμές του φυσικού αερίου, αυτό μεταφράζεται σε κόστος που ξεκινάει κάτω από τα 3,0 ευρώ και φτάνει έως τα 3,8 ευρώ, ανά 100 χιλιόμετρα. Ενδεικτικά, ο παρακάτω πίνακας παρουσιάζει τη διαφορά κόστους χρήσης (συνυπολογίζονται το κόστος καυσίμου και τα τέλη κυκλοφορίας) της νέας SKODA OCTAVIA G-TEC, σε σχέση με τις εκδόσεις βενζίνης και diesel.

OCTAVIA Grand Coupe G-TEC TDI TSI
1.5 131 PS 2.0 116 PS 1.0 110 PS
Κόστος καυσίμου για 100 χλμ. (€) 2,92 4,05 6,60
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (€) 85 84 105
Κόστος 5ετίας (75.000 χλμ.) (€) 2.612 3.457 5.472
Διαφορά σε σχέση με G-TEC   +24% +52%

Η SKODA OCTAVIA G-TEC είναι διαθέσιμη και με τα δύο αμαξώματα, Grand Coupe & Sportswagon. Στην έκδοση Grand Coupe οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στα επίπεδα εξοπλισμού Ambition & Style, ενώ η Sportswagon είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στην έκδοση εξοπλισμού Ambition.

Αρχικά, η SKODA OCTAVIA G-TEC θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, επτά σχέσεων. Η έκδοση με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι διαθέσιμη την άνοιξη του 2021.  Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής για τη νέα SKODA OCTAVIA G-TEC παρουσιάζονται αναλυτικά στον πίνακα που ακολουθεί.

ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ
OCTAVIA GRAND COUPE G-TEC
AMBITION 1.5 TGI 131 PS DSG7 24.900 €
STYLE 1.5 TGI 131 PS DSG7 27.500 €
OCTAVIA SPORTSWAGON G-TEC
AMBITION 1.5 TGI 131 PS DSG7 26.200 €

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup