Σύνδεση

Featured

Η Porsche Mission E Cross Turismo δεν απέχει και πολύ από την κανονική παραγωγή

H Mission E είναι η ελπίδα της Porsche για την εποχή της ηλεκτροκίνησης που έρχεται και επειδή ένα μοντέλο ίσων κανένα η γερμανική εταιρεία παρουσίασε στη Γενεύη ένα πρωτότυπο με όνομα Mission E Cross Turismo.

Πρόκειται για έναν στέισον μήκους σχεδόν 4,95 μέτρων, με χαμηλό προφίλ καθώς το ύψος του είναι μόλις 1,42 μέτρα, αλλά και στοιχεία SUV, το οποίο η ίδια η εταιρεία το χαρακτηρίζει ως CUV (Cross Utility Vehicle).

Παρά το χαμηλό ύψος του Mission E Cross Turismo υπάρχει αρκετός χώρος για τους επιβάτες και τα κεφάλια τους, μιας και οι σχεδιαστές της μάρκας εκμεταλλεύθηκαν μέχρι και τις αυλακώσεις της συστοιχίας των μπαταριών που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο.

Γενικά οι χώροι του αναμένεται να είναι πιο άνετοι από αυτούς της Panamera, καθώς οι ηλεκτροκινητήρες καταλαμβάνουν σαφώς λιγότερο χώρο από τους συμβατικούς της τελευταίας. Παράλληλα το εσωτερικό δείχνει σαν μια σύγχρονη εκδοχή του κλασικού των Porsche, με το όργανα στον ψηφιακό πίνακα να θυμίζουν αυτά της 911, με μόνη διαφορά πως στη στάνταρ διάταξη στο κέντρο δεν βρίσκεται κάποιο στροφόμετρο αλλά όργανο ένδειξης της αυτονομίας.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4028″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Ενδιαφέρουσα λειτουργία είναι αυτή που μέσω κάμερας αντιλαμβάνεται ποιο από τα όργανα κοιτάει ο οδηγός και το τοποθετεί στο κέντρο, ενώ την ίδια λειτουργία διαθέτει και η οθόνη αφής που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό μπροστά από το συνοδηγό. Επίσης υπάρχουν μικρές οθόνες αφής για τις ρυθμίσεις των καθισμάτων.

Η Mission E Cross Turismo έχει δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση μεγαλύτερη των 600 ίππων, τετρακίνηση με Torque Vectoring, 0-100 σε 3,5 δεύτερα, 0-200 σε λιγότερα από 12,0 δεύτερα και αυτονομία μεγαλύτερη των 500 χιλιομέτρων. Όσο για το χρόνο φόρτισης η εταιρεία αναφέρει πως 15 λεπτά στην πρίζα εξασφαλίζουν αυτονομία 400 χιλιομέτρων, χωρίς να διευκρινίζεται ο τύπος του φορτιστή.

H Porsche Mission E Cross Turismo θεωρείται βέβαιο πως θα περάσει στην κανονική παραγωγή, μετά το ντεμπούτο της Mission E που προσδιορίζεται για το 2019 και σε μια τιμή που στη Γερμανία θα κυμαίνεται γύρω στις 95.000 ευρώ. Σε αυτά τα επίπεδα θα κυμαίνεται και το κόστος αγοράς της ηλεκτρικής διαδόχου της Panamera Sport Turismo. H

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota