Σύνδεση

Featured

PORSCHE MISSION E: TΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΕΝΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΕΛΟΥ

Μπορεί στην Porsche, διά στόματος του…

Μπορεί στην Porsche, διά στόματος του επικεφαλής της εταιρείας, να μη βλέπουν με καλό μάτι τα αυτόνομα μοντέλα, αλλά αυτό δε σημαίνει πως ισχύει το ίδιο και για τα ηλεκτρικά. Έτσι στην έκθεση της Φρανκφούρτης που ξεκινά η εταιρεία του Zuffenhausen παρουσιάζει το πρωτότυπο ενός ηλεκτρικού μοντέλου, το οποίο ονομάζει Mission e.

To Mission e λοιπόν είναι τετραθέσιο, κάτι που δεν το εμποδίζει να έχει ένα ύψος που δεν ξεπερνά το 1,30, ενώ αισθητικά συνδυάζει στοιχεία της all time classic 911 και της Panamera. Χαρακτηριστικό του αμαξώματός της είναι οι πολλές εισαγωγές αέρα, που βελτιώνουν την αεροδυναμική, ειδικά γύρω από τους τροχούς, ενώ άλλες εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αρνητική άντωση.

PORSCHE-MISSION-E-96

Η μάσκα του Mission e προσδιορίζεται και από προβολείς LED με 4 φωτεινές πηγές για τον καθένα, ενώ οι πόρτες ανοίγουν με αντίθετη φορά και δεν υπάρχει μεσαία κολώνα. Από κει και πέρα οι ζάντες από ανθρακονήματα είναι 21 και 22 ιντσών και οι εξωτερικοί καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί από κάμερες.

Στο εσωτερικό υπάρχουν 4 ξεχωριστά καθίσματα, ενώ ο πίνακας οργάνων, που είναι «ελεύθερος», τοποθετημένος πάνω από το ταμπλό, είναι στην ουσία μια οθόνη OLED, η οποία μεταξύ άλλων απεικονίζει και τα 5 παραδοσιακά στρογγυλά όργανα των Porsche.

PORSCHE-MISSION-E-95

Η Porsche Mission e διαθέτει φυσικά όλα τα συστήματα ασφάλειας, διασύνδεσης και διευκόλυνσης και η κίνησή της εξασφαλίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα. Η συνολική ισχύς της φτάνει τα 600 άλογα, ενώ η ροπή μεταδίδεται μεμονωμένα σε κάθε τροχό μέσω torque vectoring. Ταυτόχρονα υπάρχει και τετραδιεύθυνση που βελτιώνει την ευελιξία, ενώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε μόλις 3,5 δεύτερα και το 0-200 σε λιγότερα από 12. Η τελική δεν ανακοινώνεται από την Porsche, αλλά από την άλλη μια ένδειξη των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου είναι ότι ολοκληρώνει ένα γύρο στο Nuerburgring σε λιγότερα από 8 λεπτά.

Η αυτονομία της ηλεκτρικής Porsche φτάνει τα 500 χιλιόμετρα, ενώ πρωτοποριακή είναι η διαδικασία φόρτισής της, που η γερμανική εταιρεία ονομάζει turbo charging. Με την τεχνολογία αυτή οι μπαταρίες φορτίζονται στο 80%, που επαρκεί για περίπου 400 χιλιόμετρα, σε μόλις 15 λεπτά. Εδώ η τάση φόρτισης φτάνει τα 800V, ενώ φυσικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και απλό οικιακό ρεύμα.

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup