Σύνδεση

Porsche

Nέα Porsche Cayenne Turbo: Με 550 άλογα και 0-100 σε 3,9 δευτερόλεπτα!

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Porsche παρουσίασε την δυνατότερη έκδοση της νέας Cayenne που και σ’ αυτή την γενιά είναι εκείνη με την ένδειξη Turbo και τον 4λιτρο V8 κινητήρα ο οποίος πλέον αποδίδει 550 άλογα (30 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά και 770 Nm ροπής (20 περισσότερα από την προηγούμενη).

2018-porsche-cayenne-turbo-13

Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω μιας νέας εκδοχής του 8τάχυτου κιβωτίου Tiptronic S, με την εταιρία να ανακοινώνει καταιγιστικές επιδόσεις. Για την ακρίβεια το 0-100 γίνεται σε 4,1 δευτερόλεπτα στην απλή έκδοση ή σε 3,9 στην έκδοση με το έξτρα πακέτο Sport Chrono Package και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 286 χλμ/ώρα.

2018-porsche-cayenne-turbo-8

Θέλοντας να συνδυάσει σπορ οδική συμπεριφορά και άνεση η Porsche την εφοδιάζει με ενεργή αερανάρτηση με τρία διαμερίσματα αέρα σε κάθε τροχό παρέχοντας την δυνατότητα για επιλογή έξι διαφορετικών αποστάσεων από το έδαφος. Η ρύθμιση αυτή μπορεί να γίνει χειροκίνητα ανάλογα με το έδαφος που θα κινηθεί κανείς ή μπορεί να ενεργοποιείται και αυτόματα μέσω τον πέντε προγραμμάτων οδήγησης για κίνηση σε άσφαλτο και εκτός δρόμου.

2018-porsche-cayenne-turbo-6

Η κορυφαία Cayenne μπορεί να εφοδιαστεί επίσης με τετραδιεύθυνση, το Dynamic Chassis Control το οποίο λειτουργεί με το 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου καθώς και το σύστημα Torque Vectoring Plus για μεγαλύτερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα στις στροφές. Σημαντική προσθήκη είναι και η ενεργή αεροτομή στο πίσω μέρος η οποία αυξάνει την κάθετη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες αλλά λειτουργεί και ως αερόφρενο.

2018-porsche-cayenne-turbo-9

Σε ότι αφορά την αισθητική διαφοροποίηση από την υπόλοιπη γκάμα, η Turbo είναι αναγνωρίσιμη από την διαφορετική μάσκα και τα LED φώτα εμπρός, τους τροχούς των 21 ιντσών, τα πιο μεγάλα ανοίγματα στους θόλους των τροχών, τις διπλές εξατμίσεις, κ.λπ.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η σπορ πολυτέλεια που χαρακτηρίζει την γκάμα της ανανεωμένης Cayenne, με τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων, το εξαιρετικό ηχοσύστημα της Bose των 710 Watt, τα σπορ καθίσματα με 18 διαφορετικές ρυθμίσεις, και όλα τα στοιχεία εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που συνθέτουν το τεχνολογικό προφίλ του μεγάλου SUV.

2018-porsche-cayenne-turbo-7

H Cayenne Turbo θα ξεκινήσει να παράγεται προς τα τέλη της χρονιάς, ενώ ήδη έχουν ανοίξει οι παραγγελίες στην Γερμανία με την τιμή της να ξεκινά από τα 138.850 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup