Σύνδεση

Featured

Η Mercedes-AMG E 53 Hybrid έχει έως και 612 ίππους

H Mercedes συνεχίζει να παρουσιάζει πανίσχυρα υβριδικά μοντέλα και το τελευταίο στη λίστα είναι η AMG E53 Hybrid 4Matic+. Η οποία είναι διαθέσιμη τόσο ως λιμουζίνα όσο και ως στέισον.

Το plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσής της αποτελείται από τον εξακύλινδρο σε σειρά των 3.000 κυβικών της μάρκας που αποδίδει 449 ίππους και ένα εξελιγμένο ηλεκτρικό μοτέρ με 163 ίππους που είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο AMG Speedshift TCT 9G.

Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 585 ίππους και τα 750 Nm, που κατανέμονται και στους τέσσερις τροχούς μέσω της τετρακίνησης 4Matic+, ενώ με την επιλογή του πακέτου AMG Dynamic Plus και όταν ενεργοποιείται η λειτουργία Race Start μέσω του launch control η απόδοση ανεβαίνει στους 612 ίππους.

Η επιτάχυνση της E53 Hybrid είναι απλά εκρηκτική αφού από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 3,8 δευτερόλεπτα (3,9 το στέισον). Αυτό σημαίνει πως είναι πιο γρήγορη κατά 0,7 δεύτερα σε σχέση με την ήπια υβριδική AMG E 53 της προηγούμενης γενιάς ενώ υπολείπεται κατά 0,6 δεύτερα της αντίστοιχης E 63 S με τον V8.

Η τελική ταχύτητα, αν τελικά επιλεγεί το προαιρετικό πακέτο AMG Driver, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα για τη λιμουζίνα και στα 275 χλμ./ώρα για το στέισον.

Το ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι πως χάρη στην μπαταρία της των 21,22 kWh η E 53 Hybrid έχει ηλεκτρική αυτονομία που κυμαίνεται από 90 έως και 101 χλμ./ ώρα με ταχύτητα που μπορεί να φτάσει έως και τα 140 χλμ./ώρα.  

Κατά τα άλλα η E 53 Hybrid 4Matic+ διαθέτει σπορ ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης με μεγαλύτερα φρένα και εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά στο πακέτο AMG Dynamic, στάνταρ τετραδιεύθυνση έως 2,5 μοίρες, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό κ.α.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured