Μέχρι τώρα η Κίνα ήταν ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής στις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων. Όμως η κρίση του κορωναϊού αλλά και η κατάργηση των επιδοτήσεων φαίνεται ότι μετέβαλαν αυτή την κατάσταση προς όφελος των μεγαλύτερων αγορών της Ευρώπης.
Έτσι, παρά το γεγονός ότι και στην Ευρώπη υπήρχε κρίση στις πωλήσεις αυτοκινήτων τα ηλεκτρικά διπλασίασαν τις πωλήσεις τους ενώ στην Κίνα έπεσαν στο μισό. Για την ακρίβεια στις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης, Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Ιταλία και Ισπανία, πωλήθηκαν 79.300 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα στο πρώτο τρίμηνο του 2020 όταν στην Κίνα έφθασαν στις 77.256 μονάδες.
Ένα εξίσου ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι αν στα ηλεκτρικά προσθέσουμε τα υβριδικά και τα οχήματα με εναλλακτικά καύσιμα, όλα αυτά μαζί έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη για αυτούς τους πρώτους 3 μήνες του 2020. Το πιο δημοφιλές μοντέλο αμιγώς ηλεκτρικό είναι με διαφορά το Renault Zoe ενώ πρώτο σε πωλήσεις PHEV παραμένει το Mitsubishi Outlander.