Σύνδεση

Bugatti

Δείτε μία “κλασική” Bugatti με κόστος μόλις 30.000 ευρώ

Για να αγοράσει κανείς μια Bugatti των αρχών του προηγούμενου αιώνα, αν και εφόσον την βρει, θα πρέπει να ξοδέψει πολλά εκατομμύρια δολάρια. Όχι όμως πια, καθώς η Bugatti των φωτογραφιών μας μπορεί να αγοραστεί από τον καθένα πλέον, με αντίτιμο μόλις 30.000 ευρώ.

Το μυστικό της βέβαια είναι στο ότι αποτελεί ένα μοντέλο υπό κλίμακα 1:75 το οποίο ονομάζεται Baby II και είναι στην ουσία ένα αυτοκίνητο για μικρά παιδιά. Θα παρουσιαστεί στην επόμενη έκθεση της Γενεύης και μετά την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας και τα 500 αντίτυπα που θα κατασκευαστούν πουλήθηκαν μέσα σε μόλις 3 εβδομάδες. 

Το μικρό αυτοκινητάκι είναι ένα ακριβές αντίγραφο της Type 35 Lyon Grand Prix, τα εξαρτήματα της οποίας σκαναρίστικαν ψηφιακά και κατασκευάστηκαν εξ’ αρχής υπό κλίμακα. Κάτω από το αμάξωμα βρίσκεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που βασίζεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Η προσοχή στην λεπτομέρεια είναι πρωτοφανής καθώς υπάρχουν όλα τα κλασικά όργανα του πρώτου αυτοκινήτου, μαζί με όμορφες ζάντες εκείνης της εποχής, κανονικά λάστιχα της Michelin και εμφανές όλο το μηχανικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου σε αναρτήσεις, μηχανισμό τιμονιού κ.λπ.

Το ταμπλό είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο, με όργανα της Bugatti που θυμίζουν πολύ της Chiron και Veyron. Yπάρχει επίσης κλασική κόρνα, καθρέπτης οπισθοπορείας, χειρόφρενο και ένα τηλεχειριστήριο για να κλείνει το αυτοκίνητο όταν ο πιτσιρικάς απομακρυνθεί πολύ από τους δικούς του. Στο ταμπλό υπάρχει επίσης και ειδικό ταμπελάκι με την αρίθμηση του αυτοκινήτου έως τις 500 μονάδες. Στο εμπρός καπό βρίσκεται το κλασικό σήμα της εταιρίας φτιαγμένο από 50 γραμμάρια καθαρού ασημιού όπως η Chiron.

Στο Baby II, που έχει μήκος 2,80 μέτρων και βάρος τουλάχιστον 230 κιλών, μπορεί να επιλέξει κανείς την απόδοση του συστήματος πρόωσης. Η “παιδική” επιλογή αποδίδει 1 kW και έχει τελική ταχύτητα 20 χλμ./ ώρα, ενώ η επόμενη φτάνει τα 4,5 kW και τα 45 χλμ./ ώρα.  Επίσης υπάρχουν διαθέσιμες και δύο μπαταρίες με χωρητικότητα 1,4 και 2,4 kWh, με τη δεύτερη να εξασφαλίζει αυτονομία που φτάνει μέχρι και τα 30 χιλιόμετρα. 

[ngg src=”galleries” ids=”4878″ display=”basic_thumbnail”] 

Ενδιαφέρον είναι πως για τις  κορυφαίες εκδόσεις Baby II Vitesse και Baby II Pure Sang -η πρώτη έχει αμάξωμα από ανθρακόνημα και η δεύτερη από αλουμίνιο κατασκευασμένο στο χέρι- υπάρχει και και το Speed Key. Ακριβώς όπως και στις Veyron και Chiron ένα δεύτερο κλειδί καταργεί τοους περιορισμούς ισχύος και τελικής ταχύτητας και η απόδοση του Baby II φτάνει τα 10 kW. Η δυνατότητα αυτή δεν υπάρχει στη βασική έκδοση με αμάξωμα από συνθετικά υλικά.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured