Σύνδεση

Featured

Mercedes-Maybach S-Class: χλιδή και τεχνολογία στο maximum (Video)

Για όσους η… απλή S-Class δεν είναι αρκετή και επιμένουν να έχουν το αστέρι στο καπό τους κόντρα στις Βentley και τις Rolls Royce, η Μercedes παρουσιάζει την πιο πολυτελή εκδοχή της ναυαρχίδας της, την Maybach S-Class.

Το ήδη μεγάλο αμάξωμα της S-Class έχει μεγαλώσει ακόμα περισσότερο, με το μεταξόνιο να βρίσκεται πλέον στα εντυπωσιακά 3.396 χιλιοστά. Αυτό σημαίνει τεράστιους χώρους για τους πίσω επιβάτες, όπου φυσιολογικά θα κάθεται ο VIP ιδιοκτήτης της.

Μάλιστα για την πλήρη απομόνωσή του από τον έξω κόσμο υπάρχει και ένα ενεργό σύστημα ακύρωσης του θορύβου. Από κει και πέρα τα πίσω καθίσματα είναι δύο ανεξάρτητες “πολυθρόνες” με διάφορες λειτουργίες, μεταξύ των οποίων και ένα εξελιγμένο σύστημα μασάζ.

Φυσικά τα καθίσματα αυτά έχουν και δεκάδες ρυθμίσεις, επιτρέποντας ακόμα και την σχεδόν πλήρη ανάκλισή τους για έναν γρήγορο υπνάκο.

Το εξελιγμένο MBUX επιτρέπει στους πίσω επιβάτες να ελέγχουν διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου με χειρονομίες, όπως για παράδειγμα το άνοιγμα της οροφής ή τον χειρισμό του εσωτερικού φωτισμού. Μάλιστα είναι τόσο εξελιγμένο που μπορεί να αντιληφθεί από μόνο του αν ο εξωτερικός φωτισμός έχει πέσει αρκετά χαμηλά και αυτόματα ανάβει τα εσωτερικά spot για να βοηθήσει τον επιβάτη να βλέπει καλύτερα. Ο εσωτερικός φωτισμός αποτελείται από 253 LED που συμβάλλουν και με τη σειρά τους στη δημιουργία ένα ιδιαίτερα πολυτελούς και άνετου περιβάλλοντος, ενώ για την ασφάλεια φροντίζουν ούτε λίγο ούτε πολύ 18 αερόσακοι!

Από εκεί και πέρα και σε ότι έχει να κάνει με το εσωτερικό και τον εξοπλισμό προφανώς και είναι εξαιρετικά δύσκολο να απαριθμήσει κανείς τις απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης που παρέχει η εταιρία στο συγκεκριμένο μοντέλο. Οι πίσω επιβάτες που προφανώς είναι τα… τιμώμενα πρόσωπα ενός τέτοιου αυτοκινήτου, έχοντας στην διάθεσή τους δύο OLED οθόνες των 11,6 ιντσών με μόνιμη on-line σύνδεση στο διαδίκτυο, ενώ μέσα στα πάμπολλα στοιχεία που διευκολύνουν την ζωή του πίσω επιβάτη είναι και οι πτυσσόμενες ζώνες ασφαλείας που χάρη σε έναν ειδικό μηχανισμό έρχονται κοντά στον επιβάτη έτσι ώστε να μην χρειαστεί να κουραστεί για να τις πιάσει.

Στα μηχανικά μέρη χρησιμοποιείται ως βάση η S-Class με αρκετές τροποποιήσεις για την περίσταση, όπως η ειδική πνευματική ανάρτηση με πρόγραμμα “Maybach”, που την κάνει ακόμα πιο άνετη, καθώς σκανάρει τον δρόμο και προσαρμόζεται ενώ παράλληλα επεμβαίνει και στο πεντάλ του γκαζιού για μία πιο “ανάλαφρη” επιτάχυνση που δεν θα κάνει τους επιβάτες να δυσανασχετούν. Από την S-Class έρχεται και η ενεργή τετραδιεύθυνση με τους πίσω τροχούς να μπορούν να στραφούν έως και 10 μοίρες, κάνοντας το μεγάλο αμάξωμα ιδιαίτερα ευέλικτο για το μέγεθός του.

Προφανώς και διαθέτει ότι πιο σύγχρονο και εξελιγμένο παρέχει η εταιρία σε συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, όντας παράλληλα και ικανή για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, που θα γίνει νόμιμο στην Ευρώπη από το 2021.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες οι διαθέσιμες επιλογές είναι δύο. Η εισαγωγική θα εφοδιάζεται με τον V8 twin turbo των 4.000 κυβικών με 496 ίππους και ήπιο υβριδικό σύστημα, ενώ η πιο δυνατή θα είναι ο V12 twin turbo των 6.000 κυβικών με 621 ίππους και τετρακίνηση. Σε επιλεγμένες αγορές θα υπάρχει και η plug-in υβριδική έκδοση με τον κινητήρα των 3,0 λίτρων και τους 503 ίππους.

Οι κύριες αγορές στις οποίες στοχεύει η Mercedes για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η Κίνα, η Νότια Κορέα, η Ρωσία, οι ΗΠΑ και η Γερμανία, με την Κίνα να είναι η πιο σημαντική καθώς παρουσιάζει διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στην συγκεκριμένη κατηγορία.

[ngg src=”galleries” ids=”5472″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Η τιμή της στην Ευρώπη θα είναι κοντά στις 200.000 ευρώ για την βασική έκδοση (ποιος θα αγοράσει άραγε μια βασική έκδοση της Maybach…) και η έναρξη των πωλήσεων θα γίνει την άνοιξη του 2021.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured