Σύνδεση

Featured

McLaren Senna: Διαβάστε τα στοιχεία και τις απίστευτες επιδόσεις της

Ένα από τα πιο hardcore αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν ποτέ σε δημόσιο δρόμο, η McLaren Senna, αποκαλύπτει σιγά-σιγά τα μυστικά της λίγο πριν την επίσημη παρουσίασή της στην Γενεύη στις 6 Μαρτίου. Με πρώτο και καλύτερο τις απίστευτες επιδόσεις της, με το 0-100 να έρχεται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, το 0-200 να γίνεται σε 6,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 340 χλμ/ώρα.

Υπενθυμίζουμε ότι εφοδιάζεται με έναν V8 4 λίτρων, με απόδοση στα 800 άλογα και 800 Nm ροπής. Ζυγίζει μόλις 1.198 κιλά και η τα αεροδυναμικά της βοηθήματα παράγουν το απίστευτο ποσό των 800 κιλών κάθετης δύναμης.

Η σχεδίασή της (για την οποία έχουν ακουστεί πολλά όχι και τόσο κολακευτικά) ακολουθεί την λογική της μέγιστης δυνατής αεροδυναμικής απόδοσης, χωρίς να δίνει ιδιαίτερη σημασία στην αισθητική. Κάτι φυσιολογικό για ένα αυτοκίνητο που θέλει να ξεπεράσει σε επιδόσεις ακόμα και την Ρ1. Για παράδειγμα η μεγάλη αεροτομή πίσω είναι κατασκευασμένη από carbon και ζυγίζει μόλις 4,87 κιλά την ίδια στιγμή που μπορεί να παράγει downforce 100 φορές το βάρος της σε κιλά.

Πέρα από το χαμηλό βάρος, η McLaren έδωσε έμφαση και στην υπόλοιπη μηχανολογική συγκρότηση του αυτοκινήτου, εφοδιάζοντάς την με επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το RaceActive Chassis Control II στην ανάρτηση, τα ειδικά κινούμενα αεροδυναμικά πάνελ, καθώς και σπέσιαλ ελαστικά. Διαθέτει επίσης ότι πιο ακραίο υπάρχει σε αυτοκίνητο δρόμου σε ότι αφορά τα φρένα, με τους κεραμικούς της δίσκους να χρειάζονται μία ιδιαίτερα χρονοβόρα διαδικασία για να κατασκευαστούν.

Στο εσωτερικό τα πράγματα έχουν κρατηθεί εντελώς μινιμαλιστικά και αγωνιστικά, με αρκετό carbon fiber και δέρμα Alcantara, ενώ όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι εντελώς γυμνό από οτιδήποτε κρίθηκε περιττό. Όσοι το επιθυμούν πάντως μπορούν να το εφοδιάσουν με διάφορα “κανονικά” συστήματα, όπως αισθητήρες παρκαρίσματος, ή ένα πανάλαφρο αλλά ιδιαίτερα αποδοτικό ηχοσύστημα της Bowers&Wilkins που ζυγίζει μόλις 7,32 κιλά.

Οι πελάτες έχουν να επιλέξουν μεταξύ πέντε χρωμάτων για το αμάξωμα με κάποιες λεπτομέρειες (όπως οι εξαπίστονες δαγκάνες ή τα αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός να έχουν άλλο χρώμα για έντονο κοντράστ), ενώ και στο σαλόνι όσοι καταφέρουν να την αποκτήσουν έχουν την δυνατότητα να την “ντύσουν” όπως αυτοί νομίζουν.

Παναγιώτης Τριτάρης

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3970″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured