Σύνδεση

McLaren

McLAREN P1: ΥΒΡΙΔΙΚΗ

To νέο super car της βρετανικής εταιρείας είναι πρακτικά και ουσιαστικά υβριδικό, ενώ στα δυναμικά χαρακτηριστικά της McLaren P1 σημαντικό ρόλο παίζουν δύο συστήματα που προέρχονται κατευθείαν από τη Φόρμουλα 1 -τα IPAS (Instant Power Assist System) και DRS (Drag Reduction System)- και για κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα εξασφαλίζουν επιπλέον ώθηση.

Πιο αναλυτικά ο V8 των 3.800 κυβικών με τα διπλά turbo αποδίδει 737 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 720 Nm στις 4.000 σ.α.λ., ενώ ενισχύεται από έναν ηλεκτροκινητήρα 179 ίππων, με αποτέλεσμα συνδυαστικά η απόδοση να φτάνει τους 916 ίππους και τα 900 Nm.

Τη σύνδεση του V8 με τον σερβοκινητήρα αναλαμβάνει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις, ενώ είναι σαφές πως πρόκειται για ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα με δυνατότητα απομόνωσης του κινητήρα εσωτερικής καύσης και κίνησης αποκλειστικά και μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Για 10 χιλιόμετρα όπως ανακοινώνει η McLaren και με μηδενικούς ρύπους, ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση οι εκπομπές CΟ2 είναι της τάξης των 200 γραμμαρίων.    

Τα IPAS και DRS επιλέγονται από τον οδηγό πιέζοντας τα αντίστοιχα μπουτόν στο τιμόνι, ενώ η συστοιχία των συσσωρευτών που βρίσκεται πίσω από τις πλάτες των 2 επιβατών (η επιλογή της θέσης έχει γίνει για καλύτερη κατανομή βάρους) ζυγίζει σχεδόν 100 κιλά και είναι υγρόψυκτη. Το ενδιαφέρον είναι πως η συστοιχία μπορεί να φορτιστεί μέσα σε 2 ώρες από το οικιακό δίκτυο, ενώ η McLarenσυστήνει ο φορτιστής να μη μεταφέρεται με την P1, προκειμένου να μην αυξάνεται το βάρος της. 

{gallery}photos/33/NEWS/McLAREN-P1-ENGINE{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo