Αν είχατε συνδέσει τη Mazda με το Zoom- Zoom -τη σχεδιαστική φιλοσοφία που έχει υιοθετήσει από τις αρχές του 2000 και έχει μετεξελιχτεί και σε σλόγκαν- θα πρέπει να αρχίσετε σιγά σιγά να το ξεχνάτε.
Κι αυτό γιατί η ιαπωνική εταιρεία που συχνά ξεχωρίζει με τα μοντέλα που παρουσιάζει, έχει μια νέα αισθητική προσέγγιση για τα αυτοκίνητά της, η οποία ονομάζεται KODO, εξελίσσεται και στα 4 στούντιο σχεδιασμού της -2 στην Ιαπωνία, 1 στην Ευρώπη (Γερμανία) και 1 στην Αμερική (Καλιφόρνια)- ενώ αποτελεί μια προσπάθεια οπτικοποίησης της κίνησης και της εμπλοκής των μυών σε αυτή.
Πρώτο δείγμα γραφής του Κodo είναι το πρωτότυπο Shinari, που με τη σειρά του σημαίνει στα ιαπωνικά το συνδυασμό υλικών με ιδιαίτερη ανθεκτικότητα, όπως το ατσάλι και το μπαμπού.
{gallery}photos/20/car_news/mazda-shinari{/gallery}