Σύνδεση

Mazda

MAZDA SHINARI CONCEPT

mazda-shinari-02

Αν είχατε συνδέσει τη Mazda με το Zoom- Zoom -τη σχεδιαστική φιλοσοφία που έχει υιοθετήσει από τις αρχές του 2000 και έχει μετεξελιχτεί και σε σλόγκαν- θα πρέπει να αρχίσετε σιγά σιγά να το ξεχνάτε.

Κι αυτό γιατί η ιαπωνική εταιρεία που συχνά ξεχωρίζει με τα μοντέλα που παρουσιάζει, έχει μια νέα αισθητική προσέγγιση για τα αυτοκίνητά της, η οποία ονομάζεται KODO, εξελίσσεται και στα 4 στούντιο σχεδιασμού της -2 στην Ιαπωνία, 1 στην Ευρώπη (Γερμανία) και 1 στην Αμερική (Καλιφόρνια)- ενώ αποτελεί μια προσπάθεια οπτικοποίησης της κίνησης και της εμπλοκής των μυών σε αυτή.

Πρώτο δείγμα γραφής του Κodo είναι το πρωτότυπο Shinari, που με τη σειρά του σημαίνει στα ιαπωνικά το συνδυασμό υλικών με ιδιαίτερη ανθεκτικότητα, όπως το ατσάλι και το μπαμπού.

OLOTOARTHRO

{gallery}photos/20/car_news/mazda-shinari{/gallery}


Επόμενο:

VW CROSS TOURAN 1.4

Μη χάσεις:

HYUNDAI iX20

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup