Σύνδεση

Lotus

LOTUS EXIGE SPORT 380: Ο -ΠΑΝΑΛΑΦΡΟΣ- ΦΟΝΕΑΣ ΓΙΓΑΝΤΩΝ!

Μπορεί τα “επώνυμα” και πανάκριβα hypercars να ενσωματώνουν δεκάδες εκατοντάδες ίππων και απίστευτη τεχνολογία (μαζί και τιμές που ξεπερνούν κάθε λογική), υπάρχει όμως και ο άλλος δρόμος για τον παράδεισο της οδηγικής απόλαυσης και των επιδόσεων. Και αυτόν τον άλλο δρόμο τον εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο η νέα Lotus Exige 380 Sport, η οποία κάνει αυτό που όλα τα σπορ αυτοκίνητα πρέπει να κάνουν: μείωση του βάρους.

Για την ακρίβεια με μόλις 1,066 κιλά και κινητήρα απόδοσης 380 ίππων, η αναλογία κιλών ανά ίππο που παρουσιάζει η Exige είναι κορυφαία, κάτι που δικαιολογεί και τις απίστευτες επιδόσεις της, με το 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και τελική που αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα.

lotus-exige_sport_380-2017-1024-03

Ένα ακόμα στοιχείο που χαρακτηρίζει αυτή την πιο γρήγορη -μέχρι στιγμής Exige- είναι η πλήρης απουσία ηλεκτρονικών συστημάτων, κάτι που δίνει στο αυτοκίνητο ένα πιο αγνό οδηγικό χαρακτήρα (και συμβάλλει βεβαίως την προαναφερθείσα μείωση του βάρους).

Η “δίαιτα” στην οποία υποβλήθηκε η υπάρχουσα Lotus Exige 350 αφορά την χρήση ελαφρών υλικών -κυρίως carbon- σε αρκετά σημεία του αμαξώματος, ενώ κερδήθηκε και το τελευταίο γραμμάριο απ’ όποιο σημείο του αυτοκινήτου ήταν αυτό εφικτό. Για παράδειγμα το πλαστικό πίσω παράθυρο γλιτώνει 900 γραμμάρια, τα αγωνιστικά καθίσματα από carbon μειώνουν το βάρος κατά 6 κιλά, η ειδική μπαταρία κατά 10 κιλά, τα ελαφρύτερα δισκόφρενα 26,3 κιλά και πάει λέγοντας.

Πέρα από την μείωση του βάρος, η Lotus ανέβασε την ιπποδύναμη του υπετροφοδοτούμενου V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων στους 375 ίππους με ροπή στα 410Nm στις 5.000 σ.α.λ. Η μεγαλύτερη ιπποδύναμη έρχεται με μία απλή αύξηση της πίεσης του τούρμπο και μερικές μικρές τροποποιήσεις στις ρυθμίσεις της κεντρικής μονάδας. Η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός ημι-αγωνιστικού εξατάχυτου κιβωτίου, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής με ένα ημι-αυτόματο κιβώτιο επίσης έξι σχέσεων.

lotus-exige_sport_380-2017-1024-06

Στο νέο μοντέλο με κάποιες αλλαγές που έχουν γίνει στο αμάξωμα υπάρχει πολύ καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες, καθώς σύμφωνα με την Lotus το νέο μοντέλο παρουσιάζει κάθετη δύναμη 140 κιλών στην μέγιστη ταχύτητα, 60% περισσότερο από την υπάρχουσα Exige Sport 350. To αυτοκίνητο “πατάει” σε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 διαστάσεων 265/35 ZR18 πίσω και 215/45 ZR17 εμπρός.

lotus-exige_sport_380-2017-1024-05

Σε ότι αφορά το εσωτερικό, τα πράγματα είναι προφανώς προσαρμοσμένα στην οδηγική απόλαυση παρά στην άνεση των επιβατών. Το carbon κυριαρχεί ως υλικό, τα καθίσματα είναι αγωνιστικού τύπου, ενώ όλα περιστρέφονται γύρω από την μέγιστη δυνατή ικανοποίηση του οδηγού. Το αυτοκίνητο θα διατίθεται ως roadster και θα υπάρχει ως έξτρα επιλογή coupe.

Όσο για την τιμή της, αυτή υπολογίζεται γύρω στα 90.000 ευρώ στην Γερμανία. Μία πραγματική ευκαιρία αν σκεφτεί κανείς ότι για να βρει αντίστοιχες συγκινήσεις με κάποιο “επώνυμο” supercar θα πρέπει να πληρώσει 4 και 5 φορές περισσότερα, χωρίς πάντως να εξασφαλίζεται ότι θα έχει και την ίδια καθαρόαιμη οδηγική απόλαυση όπως σε μία πανάλαφρη Lotus.

Παναγιώτης Τριτάρης

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζει το νέο 7θέσιο SUV της Mercedes, η GLB που ξεκινά από τα 1.300 κυβικά, στη Γερμανία;

Featured

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

BMW 7 & X7: Big is Beautiful

BMW

Νέο Audi A3: χωρίς τρίθυρο και κάμπριο αλλά με έκδοση Allroad και από 1.000 κυβικά

Audi




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup