Σύνδεση

Lotus

LOTUS EXIGE RACE 380: ΜΟΝΟ ΓΙΑ TΙΣ ΠΙΣΤΕΣ

Η εμμονή της Lotus με τα “ανορεξικά” μοντέλα της συνεχίζεται, αυτή την φορά στον μέγιστο βαθμό, με μία νέα έκδοση της Exige η οποία κατάφερε να χάσει πολλά “περιττά” κιλά, και να φθάσει το συνολικό της βάρος στα μόλις 998!

Με την επωνυμία “Race” πρόκειται για το αδελφό μοντέλο της Exige 380 που παρουσιάστηκε πρόσφατα, και στόχο έχει να περάσει την ζωή της κατά κύριο λόγο στις πίστες και τα track days.

lotus-exige-race-380

Για να αφαιρεθούν τα 102 κιλά από τα 1.100 που ζυγίζει το κανονικό μοντέλο είναι προφανές ότι έγιναν τα αδύνατα δυνατά για να βρεθεί και το τελευταίο γραμμάριο που θα μπορούσε να θεωρηθεί αχρείαστο. Aνάμεσα σ’ αυτές είναι και οι εξαιρετικά ελαφρές ζάντες 17 και 18 ιντσών (εμπρός-πίσω) με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup, φρένα της AP ενώ αν επιλέξετε και την -πανάκριβη- εξάτμιση από τιτάνιο, το βάρος πέφτει ακόμα δέκα κιλά!

Στο εσωτερικό υπάρχει μία μεγάλη οθόνη TFT στην οποία μπορούν να προβάλλονται στοιχεία της διαδρομής στην πίστα, ενώ υπάρχουν πολλές δυνατότητες customizing για τις ενδείξεις που επιθυμεί ο οδηγός να προβάλλει.

lotus-exige-race-380 (3)

Σε σύγκριση με το μοντέλο δρόμου, η Race έχει διαφορετική ανάρτηση, νέα ηλεκτρικά συστήματα και διαφορετική αεροδυναμική, η οποία παρέχει σημαντικά μεγαλύτερα φορτία στις μεγάλες ταχύτητες (υπολογίζεται σε 240 κιλά σε ταχύτητες πάνω από 280 χλμ./ώρα).

Παράλληλα διαθέτει ένα XTrac εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, νέο ψυγείο λαδιού καθώς και ένα αγωνιστικού τύπου μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος V6 της Toyota όπως και στην “πολιτική” έκδοση, με χωρητικότητα 3,5 λίτρων και απόδοση 380 ίππων (εξ ου και το όνομα 380). Κάτι που σε συνδυασμό με το πολύ χαμηλότερο βάρος εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις, με το 0-100 να έρχεται σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα.

lotus-exige-race-380 (2)

Το νέο αυτοκίνητο μετά από δοκιμές της ίδιας της Lotus είναι κατά πολύ γρηγορότερο από την υπάρχουσα Exige Cup R με την οποία η εταιρία συμμετέχει σε διάφορα πρωταθλήματα στην Βρετανία αλλά και σε πολλές άλλες χώρες.

Η τιμή της στην Αγγλία, χωρίς τον ΦΠΑ ξεκινά από τα 120.000 ευρώ και η λίστα αναμονής αρχίζει ήδη να γεμίζει γρήγορα, καθώς και η παραγωγή της αναμένεται να είναι σχετικά περιορισμένη.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured