Σύνδεση

Featured

Lamborghini Aventador SVJ: Με 770 άλογα και 0-100 σε 2,8 δευτερόλεπτα!

Mετά από πολύ καιρό αναμονής και διαρροών έφθασε η ώρα της πλήρους αποκάλυψης της νέας SVJ στο Peeble Beach της Καλιφόρνιας. Μάλιστα η ειδική αυτή έκδοση της Aventador θα συνοδεύεται από μία ακόμα πιο σπέσιαλ εκδοχή, την SVJ 63 η οποία θα κατασκευαστεί σε 63 μόλις κομμάτια και θα αποδίδει φόρο τιμής στο έτος ίδρυσης της εταιρίας, το 1963.

     

Η “κανονική” Aventador SVJ θα παραχθεί σε 900 κομμάτια, όντας αυτή την στιγμή το απόλυτο supercar σε επιδόσεις, έχοντας εκτός των άλλων και το ρεκόρ στο Nurburgrin το οποίο το πήρε από την Porsche 911 GT2 RS.

Στην SVJ χρησιμοποιείται και πάλι ο ατμοσφαιρικός V12 των 6,5 λίτρων που είναι ο ισχυρότερος που έχει κατασκευάσει ποτέ η Lamborghini. H ισχύς του φθάνει στα 770 άλογα με 720 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. Το βάρος της βρίσκεται στα 1.525 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι κάτω από το 2, στο 1,98.

Σύμφωνα με την εταιρία οι επιδόσεις της είναι πραγματικά κορυφαίες, με το 0-100 χλμ/ώρα να έρχεται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, τα 200 χλμ/ώρα από στάση να φθάνουν σε 8,6 δευτερόλετα, ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα. Εξίσου εντυπωσιακά είναι και τα φρένα, με την Lamborghini να ανακοινώνει ότι σταματά από τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 30 μέτρα.

Πέρα από τον κινητήρα, το κυρίαρχο στοιχείο του νέου μοντέλου είναι το αεροδυναμικό πακέτο με το οποίο εφοδιάζεται, το γνωστό και ως ALA (Aerodinamica Lamborghini Attiva). Aυτό πέρα από την εντυπωσιακή αεροτομή στο πίσω μέρος αλλά και το μεγαλύτερο splitter εμπρός, περιλαμβάνει και διάφορα flaps στο εσωτερικό του αμαξώματος, τα οποία μετακινούνται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, αλλάζοντας το αεροδυναμικό φορτίο που δέχεται το αυτοκίνητο. Η εταιρία υποστηρίζει ότι υπάρχει περισσότερο downforce κατά 40% σε σχέση με την “απλή” Aventador SV. 

Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη το ενδιαφέρον εντοπίζεται στην ενεργητική τετραδιεύθυνση LRS, τα ειδικά εξελιγμένα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο Pirelli P Zero Corsa, και οι σημαντικές βελτιώσεις στην ανάρτηση, με 15% πιο σφιχτά αμορτισέρ, 50% πιο σκληρές αντιστρεπτικές. Υπάρχει επίσης ενισχυμένο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων καθώς και νέο σύστημα εξαγωγής.

Η τιμή τη στην Ευρώπη φθάνει στα σχεδόν 350.000 ευρώ χωρίς τους φόρους ενώ αναμένεται να ξεκινήσει να παραδίδεται στους τυχερούς αγοραστές της στις αρχές του 2019.

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup