Σύνδεση

Featured

ΤΟ DIESELGATE ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ;

Σύμφωνα με δημοσίευμα του έγκυρου γερμανικού ειδησεογραφικού περιοδικού Spiegel οι αρμόδιες αρχές του Υπουργείου Μεταφορών της Γερμανίας διαπίστωσαν ελέγχοντας συνολικά 58 πετρελαιοκίνητα μοντέλα ως προς τις εκπομπές NOx τους -οξειδίων του αζώτου δηλαδή- πως στα 56 από αυτά ήταν «ύποπτα υψηλές».

Στο δημοσίευμα δεν γίνεται λόγος για ποια συγκεριμένα μοντέλα πρόκειται, απλά αναφέρεται πως κύκλοι του υπουργείου ανέφεραν πως μόλις 2 αυτοκίνητα ήταν σύμφωνα με τις προδιαγραφές, με το ένα να είναι BMW.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα πως στα περισσότερα μοντέλα η διαδικασία καθαρισμού των οξειδίων του αζώτου τίθεται αυτόματα εκτός λειτουργίας όταν η εξωτερική θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 10 βαθμούς Κελσίου, ενώ σε ένα μοντέλο της Opel το όριο ήταν οι 17 βαθμοί. Σύμφωνα με το Spiegel όταν το περιοδικό αποτάνθηκε για το θέμα στην αυτοκινητοβιομηχανία η απάντηση ήταν πως το σύστημα δεν εξελίχθηκε για να παραποιεί τις τιμές των εκπομπών ρύπων.

Οι αρχές της Γερμανίας, αλλά και των ΗΠΑ, θεωρούν αυτό το «θερμοκρασιακό» παράθυρο παράνομο, οι κατασκευαστές ισχυρίζονται πως έτσι προστατεύονται οι κινητήρες, ενώ οι πρώτοι περιμένουν τις απαντήσεις των δεύτερων αναφορικά με τις μετρήσεις που έχουν στα χέρια τους.

Μέχρι στιγμής τα πλήρη στοιχεία της έρευνας δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα, οπότε αναμένεται συνέχεια

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Πόσο κοστίζει το σέρβις ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα;

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσες… ημέρες χρειάζεται ένα Tesla Model 3 για να φορτίσει από τον ήλιο; (Video)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup