Σύνδεση

Featured

Jaguar F-Pace SVR: Με 550 άλογα και επιδόσεις supercar!

H μανία των super-SUV συνεχίζεται αμείωτη, με τελευταία είσοδο αυτή της Jaguar F-Pace SVR η οποία παρουσιάστηκε στην έκθεση της Νέας Υόρκης. Για όσους λοιπόν η μέχρι τώρα πιο δυνατή F-Pace S με τα 380 άλογα δεν ήταν αρκετή, έρχεται το τμήμα μετατροπών της εταιρίας, το SVO και δημιουργεί την απόλυτη μικρή crossover Jaguar.

Kάτω από το εμπρός καπό βρίσκεται ένας 5λιτρος V8 που με την χρήση μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 550 άλογα και 680 Nm ροπής. Συνδυάζεται με μετάδοση σε όλους τους τροχούς και ένα αυτόματο οκτατάχυτο κιβώτιο, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις να είναι καταιγιστικές: 0-100 χλμ/ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα και τελική 283 χλμ/ώρα.

Η εταιρία έχει φροντίσει να κάνει όσο πιο διαφορετική γίνεται την συγκεκριμένη έκδοση, είτε αυτό αφορά το ηχητικό background (με μία νέα πιο “ελεύθερη” εξάτμιση) είτε αυτό αφορά το σετάρισμα των μηχανικών μερών για να αντέξουν την έξτρα ιπποδύναμη.

Μεταξύ των πολλών αλλαγών είναι τα σκληρότερα ελατήρια, οι ελαφρύτερες ζάντες 21 ιντσών (υπάρχουν εξτρά και 22 ιντσών), τα μεγαλύτερα φρένα (395 χιλιοστά εμπρός και 395 χιλιοστά πίσω). Παράλληλα διαθέτει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό EAD ενώ ειδική περιποίηση έχει δεχθεί τόσο η τετρακίνηση όσο και το σύστημα διεύθυνσης έτσι ώστε να ταιριάξουν καλύτερα με τον ακραία σπορ χαρακτήρα της SVR.

Στο αμάξωμα υπάρχουν αρκετές αεροδυναμικές επεμβάσεις, αν και η εταιρία διαφύλαξε ως κόρη οφθαλμού το υπέροχο σχήμα του αυτοκινήτου. Στο εμπρός μέρος υπάρχει νέος προφυλακτήρας με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ το καπό και τα εμπρός φτερά έχουν ανοίγματα απαγωγής της θερμότητας. Υπάρχει επίσης μία αεροτομή οροφής στο πίσω μέρος καθώς και τετραπλή εξαγωγή για την εξάτμιση.

Στο εσωτερικό έχει γίνει μια προσπάθεια να τονιστεί ο ακραία σπορ χαρακτήρας της έκδοσης, με μπάκετ καθίσματα, έναν Sport Shift επιλογέα ταχυτήτων και ένα νέο τιμόνι με τα χαρακτηριστικά SVR (τα οποία υπάρχουν διάσπαρτα σε όλα τα σημεία του αυτοκινήτου). Από εκεί και πέρα υπάρχει το γνωστό σύστημα infotainment Touch Pro και βεβαίως όλα τα γνωστά συστήματα ασφάλειας και άνεσης για τον οδηγό που υπάρχουν και στις ακριβότερες εκδόσεις με μικρότερη ιπποδύναμη.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured