Το ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το χειμώνα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την αυτονομία τους είναι γνωστό, καθώς σε χαμηλές θερμοκρασίες και οι μπαταρίες του δεν λειτουργούν ιδανικά και μέρος του ενεργειακού τους περιεχόμενου αναλώνεται για τη θέρμανση του εσωτερικού.
Σύμφωνα με δοκιμή γερμανικού περιοδικού (Auto Bild) οι πραγματικές αυτονομίες των ηλεκτρικών μοντέλων τις κρύες εποχές του χρόνου είναι μικρότερες έως και 70%(!) σε σχέση με τις επίσημες που αναφέρουν οι κατασκευαστές. Το περιοδικό δοκίμασε τα BMW i3, Tesla Model S, Nissan Leaf, Renault Zoe και Mitsubishi i-MiEV και στα τέσσερα από αυτά με πλήρως φορτισμένη μπαταρία η αυτονομία ήταν κάτω από τα 70 χιλιόμετρα! Στο Renault Zoe μάλιστα δεν ήταν ούτε καν 60, γεγονός που καθιστά ακόμα και την ημερήσια μετακίνηση επισφαλή, ειδικά αν βρεθείς σε κάποιο μποτιλιάρισμα. Η εξαίρεση ήταν το Tesla Model S, που έφτανε τα 200 χιλιόμετρα κυρίως λόγω της τεράστιας μπαταρίας του των 85 kWh.
Γιάννης Σκουφής
Αντώνης
03/02/2019 στις 20:02
Ευχαριστώ πολύ για το ρεαλιστικότατο και “ξεκαθαριστικότατο” άρθρο σας! Σταματάω να “ψάχνομαι” / ενδιαφέρομαι για ηλεκτρικό αυτοκίνητο μιας και προφανώς δεν καλύπτει τις ανάγκες μου…
Γιάννης Σκουφής
03/02/2019 στις 23:12
Να είστε καλά! Ευχαριστούμε!