• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Logo

Navigation
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΙΜΕΣ

VOLKSWAGEN: TO DOWNSIZING ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ

Γιάννης Σκουφής | στις 15/06/2017 | 0 Σχόλια
Volkswagen ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αν οι κατασκευαστές διευρύνουν το downsizing θα αντιμετωπίσουν ζητήματα κόστους και ρύπων, ανέφερε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Herbert Diess σε συνέντευξή του πριν από λίγο καιρό σο βρετανικό Autocar.

«Η μείωση του αριθμού των κυλίνδρων έχει πετύχει τους στόχους. Είτε κατεβήκαμε από τους 4 στους 3, είτε από τους 8 στους 6, πετύχαμε καλύτερη απόδοση και διατηρήσαμε την οδηγική απόλαυση. Η τάση αυτή είναι ουσιαστική, αλλά έρχεται σε ένα τέλος. Αν πάμε σε κάτι μικρότερο θα έχουμε προβλήματα με το κόστος και τις εκπομπές ρύπων» είπε χαρακτηριστικά ο Diess.

Volkswagen Werk Wolfsburg

Επιπλέον ανέφερε πως το κόστος κατασκευής των diesel, βάσει των νέων κανονισμών περί ρύπων, θα κοστίζει στον πελάτη και κατά μέσο όρο στα περίπου 1.000€ επιπλέον ανά αυτοκίνητο. Κάτι που σημαίνει πως τα μικρά αυτοκίνητα θα ακριβύνουν σε τέτοιο επίπεδο που ουσιαστικά δεν θα έχουν ζήτηση.

«Για τις πόλεις και τα υπερ-μίνι τα συστήματα υβριδοποίησης στα 48V θα αντικαταστήσουν τους diesel προσφέροντας την ίδια απόδοση με μικρότερο κόστος. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους, αλλά θερμοδυναμικά έχουν φτάσει στο όριο τους και το κόστος της υβριδοποίησής τους είναι προτιμότερο από οτιδήποτε άλλο» συμπλήρωσε το αφεντικό της VW, που φυσικά και δεν θεωρεί πως οι πετρελαιοκινητήρες πεθαίνουν.

Γιάννης Σκουφής

Γιάννης Σκουφής
Γιάννης Σκουφής | στις 15/06/2017 |
Μοιράσου το:
  • tweet

Tags: downsizing τέλοςVWτο downsizing στα όριά του

Καμία Απάντηση στο “VOLKSWAGEN: TO DOWNSIZING ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ”

Άφησε ένα Σχόλιο Cancel Reply

Το email σου δε θα δημοσιοποιηθεί. Τα Απαραίτητα Πεδία είναι σημειωμένα με *


*
*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Πρόσφατα Άρθρα

  • Νέο Peugeot 208: αυτό είναι και είναι πολύ όμορφο!

    22/02/2019 - 0 Σχόλια
  • Το κορυφαίο Audi Q5 diesel είναι το SQ5 με 347 ίππους

    22/02/2019 - 0 Σχόλια
  • Το Cupra Fromentor είναι ένα υβριδικό με 245 ίππους που μπαίνει στην πρίζα

    22/02/2019 - 0 Σχόλια

Σχετικά Άρθρα

  • VW T-Roc: αυτό είναι το teaser σκίτσο της κορυφαίας έκδοσής του R των 300 ίππων

    14/02/2019 - 0 Σχόλια
  • H VW εξελίσσει το Τ-Roc R των 300 ίππων στο Nürburgring (Video)

    12/02/2019 - 0 Σχόλια
  • Γιατί οι όμιλοι Volkswagen και PSA σκέφτονται να καταργήσουν τα πιο μικρά τους μοντέλα;

    11/02/2019 - 0 Σχόλια

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

  • Νέο Peugeot 208: αυτό είναι και είναι πολύ όμορφο!

    22/02/2019 - 0 Σχόλια
  • Το κορυφαίο Audi Q5 diesel είναι το SQ5 με 347 ίππους

    22/02/2019 - 0 Σχόλια
  • Το Cupra Fromentor είναι ένα υβριδικό με 245 ίππους που μπαίνει στην πρίζα

    22/02/2019 - 0 Σχόλια
  • Νέα Toyota Corolla: εκκίνηση από τις 17.100 ευρώ

    22/02/2019 - 0 Σχόλια
  • Pirelli: Τι έχει αλλάξει στα ελαστικά της Φόρμουλα 1 το 2019

    22/02/2019 - 0 Σχόλια
  • Aston Martin Project 003: Ένα ακόμα hypercar της βρετανικής εταιρίας

    21/02/2019 - 0 Σχόλια

Tags

Alfa Romeo Aston Martin Audi BMW Bugatti Citroen F1 Ferrari FIAT Ford Honda Hyundai Jaguar Jeep Kia Lamborghini lewis hamilton MAZDA McLaren Mercedes MITSUBISHI Nissan Opel Peugeot Porsche Porsche 911 Renault Seat Skoda Subaru Suzuki Tesla Toyota Video Volvo VW VW GOLF WRC Έκθεση Φρανκφούρτης έκθεση Γενεύης έκθεση Γενεύης 2015 έκθεση Γενεύης 2016 έκθεση Παρίσι έκθεση Φρανκφούρτης 2015 βίντεο

Archives

  • February 2019 (118)
  • January 2019 (163)
  • December 2018 (153)
  • November 2018 (170)
  • October 2018 (167)
  • September 2018 (160)
  • August 2018 (156)
  • July 2018 (172)
  • June 2018 (184)
  • May 2018 (187)
  • April 2018 (180)
  • March 2018 (185)
  • February 2018 (163)
  • January 2018 (175)
  • December 2017 (177)
  • November 2017 (179)
  • October 2017 (194)
  • September 2017 (183)
  • August 2017 (167)
  • July 2017 (195)
  • June 2017 (202)
  • May 2017 (219)
  • April 2017 (215)
  • March 2017 (245)
  • Αρχική
  • Επικοινωνία
powered by TrAk Enhancements