Σύνδεση

Volkswagen

VOLKSWAGEN: TO DOWNSIZING ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ

Αν οι κατασκευαστές διευρύνουν το downsizing θα αντιμετωπίσουν ζητήματα κόστους και ρύπων, ανέφερε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Herbert Diess σε συνέντευξή του πριν από λίγο καιρό σο βρετανικό Autocar.

«Η μείωση του αριθμού των κυλίνδρων έχει πετύχει τους στόχους. Είτε κατεβήκαμε από τους 4 στους 3, είτε από τους 8 στους 6, πετύχαμε καλύτερη απόδοση και διατηρήσαμε την οδηγική απόλαυση. Η τάση αυτή είναι ουσιαστική, αλλά έρχεται σε ένα τέλος. Αν πάμε σε κάτι μικρότερο θα έχουμε προβλήματα με το κόστος και τις εκπομπές ρύπων» είπε χαρακτηριστικά ο Diess.

Volkswagen Werk Wolfsburg

Επιπλέον ανέφερε πως το κόστος κατασκευής των diesel, βάσει των νέων κανονισμών περί ρύπων, θα κοστίζει στον πελάτη και κατά μέσο όρο στα περίπου 1.000€ επιπλέον ανά αυτοκίνητο. Κάτι που σημαίνει πως τα μικρά αυτοκίνητα θα ακριβύνουν σε τέτοιο επίπεδο που ουσιαστικά δεν θα έχουν ζήτηση.

«Για τις πόλεις και τα υπερ-μίνι τα συστήματα υβριδοποίησης στα 48V θα αντικαταστήσουν τους diesel προσφέροντας την ίδια απόδοση με μικρότερο κόστος. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους, αλλά θερμοδυναμικά έχουν φτάσει στο όριο τους και το κόστος της υβριδοποίησής τους είναι προτιμότερο από οτιδήποτε άλλο» συμπλήρωσε το αφεντικό της VW, που φυσικά και δεν θεωρεί πως οι πετρελαιοκινητήρες πεθαίνουν.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Οδηγούμε το νέο BYD Dolphin Surf

BYD

Το Volvo XC70 επιστρέφει ως super plug-in υβριδικό

Featured

To BYD Dolphin Surf στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

BYD

Η SEAT γιορτάζει τα 75 χρόνια της!

Featured