Σύνδεση

Ferrari

ΟΙ V12 ΤΗΣ FERRARI ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟΙ

Μπορεί οι V8 της Ferrari να έχουν γίνει πλέον turbo, στις California T και 488 GTB κατά σειρά εμφάνισης, αλλά δεν θα συμβεί το ίδιο με το πιο παραδοσιακό σύνολο της Scuderia, τον V12.

Εδώ οι μηχανικοί της Ferrari δεν θα υιοθετήσουν την υπερ-πλήρωση αλλά σκοπεύουν να κάνουν τους V12 πιο οικονομικούς κάνοντάς τους υβριδικούς. Μάλιστα οι φήμες αναφέρουν πως λόγω των αυξημένων απαιτήσεων σε ηλεκτρική ενέργεια το υβριδικό τμήμα του συστήματος πρόωσης θα βασίζεται σε δίκτυο 48 Volt. Από την άλλη δεν διευκρινίζεται αν το υβριδικό σύστημα θα είναι plugin υβριδικό και για πόσα χιλιόμετρα θα υπάρχει καθαρή ηλεκτρική κίνηση στην περίπτωση αυτή.

FERRARI-V12-GETS-HYBRID-2

Κατά την άποψή μας το υβριδικό σύστημα που θα χρησιμοποιήσει καταρχήν η Ferrari στα top μοντέλα της θα είναι ένα light υβριδικό που θα λειτουργεί ως boost. Κι αυτό γιατί ένα φουλ υβριδικό σύστημα πρόωσης απαιτεί αφενός περισσότερο χώρο και αφετέρου προσθέτει αρκετό βάρος λόγω των μεγάλων συσσωρευτών του. Προς αυτήν την κατεύθυνση συνηγορεί και το γεγονός ότι η πρώτη εμφάνιση του νέου V12 των 6.300 κυβικών, που θα υποβοηθάτε και από ηλεκτροκινητήρα, θα γίνει στην ανανεωμένη FF. Η οποία θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2016 και θα έχει 700 άλογα (από 660).

Γιάννης Σκουφής 

FERRARI-V12-GETS-HYBRID-3

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured