Σύνδεση

Featured

H AYΘΕΝΤΙΚΟΤΑΤH FERRARI 250 GT SPYDER CALIFORNIA SWB TOY ΑΛΕΝ ΝΤΕΛΟΝ

Οι Ferrari σπάνε όλα τα ρεκόρ και ανοίγουν και τα πιο σφιχτά πορτοφόλια συλλεκτών κλασικών αυτοκινήτων ανά τον κόσμο. Κάτι που αναμένεται να κάνει και το πιο σημαντικό μοντέλο της περίφημης συλλογής Baillon, για την οποία είχαμε γράψει πριν λίγο καιρό.

Πρόκειται για μια Ferrari 250 GT Spyder California SWB του 1961, όπου SWB σημαίνει short wheel base, δηλαδή κοντό μεταξόνιο και η οποία έχει κατασκευαστεί μόλις 37 φορές. Οι εκτιμήσεις λένε πως η τιμή της στον πλειστηριασμό θα κυμανθεί από 9,5 έως και 12 εκατομμύρια ευρώ, που θα είναι ρεκόρ για ένα μη αναπαλαιωμένο αυτοκίνητο. Φυσικά υπάρχουν λόγοι για αυτό, αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από τη αρχή.

Η 250 GT Spyder California SWB ήταν το αστέρι της έκθεση στο Παρίσι το 1961. Κάτω από το μακρύ καπό της κρύβει έναν V12 3.000 κυβικών με 280 ίππους. Τη συγκεκριμένη Spyder 6 μέρες μετά τη λήξη της έκθεσης την αγόρασε ο Γάλλος ηθοποιός Gérard Blain, ο οποίος δύο χρόνια μετά την πούλησε στο φίλο του Αλέν Ντελόν, που μάλλον δεν χρειάζεται επιπλέον συστάσεις.

Ο Γάλλος γόης την κυκλοφορούσε με πινακίδες Μονακό, ενώ από το κάθισμα του συνοδηγού έχουν περάσει μεταξύ άλλων οι Romy Schneider και Jane Fonda, καθώς και η σύζυγος του Ντελόν Ναταλί.

Ο Ντελόν πήρε τη Ferrari μαζί του και στις ΗΠΑ όπου κατοικούσε περιστασιακά, την κράτησε συνολικά 2 χρόνια και στη συνέχεια την πούλησε σε έναν Γάλλο έμπορο στο Παρίσι, ενώ ο επόμενος ιδιοκτήτης της ονομαζόταν Bouvot και δεν ήταν άλλος από τον τότε αρχι-σχεδιαστή της Peugeot, στον οποίο πιστώνεται μεταξύ άλλων και το θρυλικό 204. Ο Bouvot την πούλησε μετά από έναν μόλις χρόνο για να αγοράσει μια άλλη Spyder, αυτή του σκηνοθέτη Roger Vadim –σύζυγος τόσο της Brigitte Bardot όσο και της Jane Fonda- που είχε 40 ίππους παραπάνω.

Μέχρι να καταλήξει η 250 GT Spyder California SWB στη συλλογή του κ. Baillon μεσολάβησαν άλλοι δύο ιδιοκτήτες, ενώ το σημαντικό στοιχείο για όλες αυτές τις αλλαγές είναι ότι υπάρχουν όλα τα αντίστοιχα έγγραφα -κάτι που δεν είναι φυσικά ο κανόνας. Από το αρχικά τιμολόγιο, μέχρι και τις αποδείξεις των σέρβις.

Ακόμα πιο σημαντικό όμως είναι πως έμεινε ανέγγιχτη και καλά προστατευμένη τα προηγούμενα 45 χρόνια, με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε μια αυθεντικότατη κατάσταση, με την επιθυμητή πατίνα του χρόνου πάνω της και τίποτα παραπάνω. Μάλιστα πολλοί λένε πως δεν πρέπει καν να αναπαλαιωθεί, καθώς θα χάσει αυτήν την ιδιαιτερότητα που την κάνει τόσο ειδική όσο και μοναδική. Για να δούμε τι θα αποφασίσει ο νέος ιδιοκτήτης της…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured