Η ιδέα πίσω από το πρότζεκτ που έχει αναλάβει η ελβετική εταιρεία WayRay είναι η λειτουργία σχεδόν ολόκληρου του παρμπρίζ των αυτοκινήτων σαν ένα γιγάντιο HUD (Head Up Display). Το οποίο θα είναι διασυνδεδεμένο τόσο με λειτουργίες τηλεματικής (GPS) όσο και με Cloud servers που θα παρέχουν διάφορα δεδομένα.
Οι πληροφορίες αυτές θα απεικονίζονται όπως προαναφέραμε στο κρύσταλλο του παρμπρίζ, ενώ η χρήση του προορίζεται τόσο για επιβατικά όσο και για επαγγελματικά μοντέλα.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4330″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Το πρότζετκ, πέρα από τις Porsche και Hyundai που έχουν επενδύσει περισσότερα από 80 εκατομμύρια ευρώ, χρηματοδοτείται και από άλλες μεγάλες εταιρείες, όπως την JVC Kenwood.
Γιάννης Σκουφής