Αν το κορυφαίο Focus σας κάνει κλικ -γιατί να μη σας κάνει άλλωστε- δεν θα πρέπει να χάσετε χρόνο για να το παραγγείλετε, καθώς η παραγωγή του θα σταματήσει οριστικά στις 6 Απριλίου. Περίπου 27 μήνες από την έναρξή της.
Ο λόγος για την ολοκλήρωση της διακοπής της παραγωγής του Focus RS θα μπορούσε να ήταν, όπως και για άλλα σπορ μοντέλα σαν την BMW M3, η μια ικανοποίηση των νέων προδιαγραφών WLTP. Η Ford πάντως με τη σειρά της δήλωσε πως δεν υπάρχει τέτοιο θέμα και πως ο μόνο λόγος για το τέλος του RS είναι η απουσία της βάσης του. Κι αυτό γιατί η τρέχουσα γενιά του Focus θα αντικατασταθεί από την καινούργια.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3985″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
Για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας μάλιστα η Ford θα παρουσιάσει την ειδική έκδοση Heritage Edition. Και οι 50 μονάδες της θα είναι βαμμένες σε ένα ιδιαίτερο πορτοκαλί χρώμα, ενώ στοιχεία όπως οι ζάντες, η πίσω αεροτομή και οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι μαύρα.
Χαρακτηριστικές είναι και οι γκρι δαγκάνες φρένων, ενώ η απόδοση του 2.3 EcoBoost, θα ανέβει, χάρη σε ένα κιτ της Mountune, στα 375 PS και τα 510 Nm. Όσο για το μηχανικό εμπρός μπλοκέ διαφορικό θα είναι της Quaife.
Η νέα γενιά του Ford Focus RS δεν αναμένεται πριν το 2020.
Γιάννης Σκουφής