Σύνδεση

Nissan

Nissan: αξέχαστη εμπειρία στον τελικό του UEFA Champions League για 50 τυχερούς κατόχους LEAF

Με τον φετινό τελικό να γίνεται κεκλεισμένων των θυρών, λόγω της πανδημίας, η Nissan θα προβάλει ζωντανά το παιχνίδι σε ένα drive-in για 50 κατόχους LEAF, των οποίων τα αυτοκίνητα θα σταθμεύσουν σε σχηματισμό ποδοσφαιρικών ομάδων απέναντι από μια γιγαντιαία οθόνη, φέρνοντάς τους θεατές πιο κοντά στη δράση, αλλά διατηρώντας παράλληλα τις προβλεπόμενες αποστάσεις. Το συγκεκριμένο πάρτι θα πραγματοποιηθεί σε μια μυστική τοποθεσία που θα κοινοποιηθεί μόνο στους επιλεγμένους φίλους του ποδοσφαίρου, καθένας από τους οποίους μπορεί να φέρει μαζί του έναν συνοδό.

Μεταξύ αυτών που θα παρευρεθούν θα είναι ο ιδιοκτήτης του 5.000ου LEAF που πωλήθηκε στην Πορτογαλία, αλλά και ο θρύλος του UEFA Champions League, Nuno Gomes, τον οποίο οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά και να συνομιλήσουν μαζί του. Τηρουμένων όλων των απαραίτητων μέτρων υγιεινής, οι τυχεροί παρευρισκόμενοι θα έχουν πρόσβαση και στο τρόπαιο του Champions League για μια αποκλειστική φωτογραφία, προτού αυτό πάρει την θέση του στο γήπεδο.

Η Nissan διανύει την έκτη της σεζόν ως επίσημος χορηγός αυτοκινήτων στο UEFA Champions League, το μεγαλύτερο ετήσιο αθλητικό γεγονός στον κόσμο.

«Εδώ και έξι σεζόν, βάζουμε στην πρίζα τον τελικό του UEFA Champions League», δήλωσε ο Gareth Dunsmore, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και επικοινωνίας , συνδεδεμένων υπηρεσιών αυτοκινήτων και εμπειρίας πελατών, στην Nissan Europe. «Φέτος, είχαμε έναν παραπάνω λόγο για να δώσουμε ακόμα μεγαλύτερο ενθουσιασμό στην εκδήλωση. Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον ενθουσιασμό που έχεις όταν είσαι μέσα στο γήπεδο, αλλά ελπίζουμε ότι μπορούμε να προσφέρουμε στους κατόχους του LEAF κάτι αντίστοιχο».

Εκτός από τη διοργάνωση του πάρτι στο drive-in, η Nissan θα μεταφέρει με το συναρπαστικό Nissan LEAF NISMO RC το τρόπαιο του Champions League στους δρόμους της Λισαβόνας, με τελικό προορισμό το Estadio Da Luz,

Παράλληλα, ο τελικός θα είναι για την Nissan η πρώτη μεγάλη εκδήλωση με το νέο της λογότυπο, που παρουσιάστηκε πριν από λίγες εβδομάδες μαζί με το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover Nissan Ariya. Τόσο το νέο λογότυπο όσο και το Ariya θα βρίσκονται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της Nissan κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου στη Λισαβόνα, που είναι η Ευρωπαϊκή Πράσινη Πρωτεύουσα για το 2020.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup