Σύνδεση

Nissan

Η Nissan έφτιαξε ένα πρωτότυπο, ηλεκτρικό «παγωτατζίδικο» μηδενικών ρύπων

Το ICE σημαίνει παγωτό αλλά σημαίνει και Internal Compustion Engine και η Nissan αποφάσισε να αφαιρέσει το ακρωνύμιο αυτό από το πρωτότυπο βαν πώλησης παγωτού που εξέλιξε κάνοντάς το αμιγώς ηλεκτρικό. 

Για την υλοποίηση του εγχειρήματος συνεργάστηκε με την Mackie’s of Scotland, μια οικογενειακή επιχείρηση γαλακτοπαραγωγής και παγωτού, που τροφοδοτείται με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, όπως ο άνεμος και ο ήλιος.

Τα περισσότερα φορτηγά πώλησης παγωτού διαθέτουν κινητήρες πετρελαίου που λειτουργούν συνεχώς, προκειμένου να διατηρηθεί η ψύξη και έτσι μοιραία παράγουν επιβλαβείς εκπομπές, συμπεριλαμβανομένου του διοξειδίου του άνθρακα. Ορισμένες πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου, ήδη προσπαθούν να απαγορεύσουν ή να επιβάλουν πρόστιμα στη διέλευση των οχημάτων αυτών. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο φορτηγό της Nissan, αποτελεί μια ιδανική λύση για τους πλανόδιους πωλητές που θέλουν να μειώσουν το δικό τους αποτύπωμα άνθρακα, ωφελώντας παράλληλα την υγεία του κοινωνικού συνόλου.

Το πρωτότυπο βαν βασίζεται στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο Nissan e-NV200 και αποτελεί την ενσάρκωση του Ηλεκτρικού Οικοσυστήματος της Nissan, συνδυάζοντας ένα μηδενικών ρύπων σύστημα μετάδοσης κίνησης, αποθήκευση ενέργειας σε μπαταρίες με ζωή δεύτερου κύκλου και παραγωγή ηλιακής ενέργειας. Καθώς ο ηλεκτροκινητήρας του οχήματος τροφοδοτείται από μια μπαταρία 40kWh, ο εξοπλισμός του φορτηγού για το παγωτό, που περιλαμβάνει ένα μηχάνημα σερβιρίσματος μαλακού παγωτού, συρτάρι κατάψυξης και ψυγείο ποτών, τροφοδοτείται από το ολοκαίνουργιο Nissan Energy ROAM. Το οποίο είναι ένα φορητό σύστημα ισχύος αποτελούμενο από κυψέλες ιόντων λιθίου, που ανακτώνται από ηλεκτροκίνητα οχήματα πρώτης γενιάς της Nissan (παραγωγής από το 2010 και μετά).  

Το e-NV200 μπορεί να διανύσει έως και 200 χιλιόμετρα με μια φόρτιση και κατά WLTP. Οι δύο μονάδες της Nissan Energy ROAM, έχουν συνδυασμένη χωρητικότητα αποθήκευσης 1,4kWh και η κάθε μια μπορεί να προσφέρει ισχύ έως και 1kW. Μπορούν να επαναφορτιστούν είτε από τροφοδοσία 230V (μια πλήρη φόρτιση διαρκεί περίπου μία ώρα), είτε από τη συστοιχία ενός ηλιακού πάνελ που βρίσκεται στην οροφή του φορτηγού (με πλήρη επαναφόρτιση σε 2 έως 4 ώρες).

[ngg src=”galleries” ids=”4761″ display=”basic_thumbnail”] 

Το πρωτότυπο φορτηγό θέτει μια σειρά νέων προσεγγίσεων στη μεταφορά και πώληση παγωτού. Το παγωτό σερβίρεται από μια θυρίδα που ανοίγει στο πλάι του οχήματος, με το σύστημα πώλησης να βρίσκεται δίπλα από το φορτηγό. Πρόκειται για μια διαφορετική εμπειρία εξυπηρέτησης για τον πελάτη, που πλέον δεν στέκεται πιο χαμηλά από το σημείο σερβιρίσματος.

Αντί για ένα ηχείο που εκπέμπει ηχητικά μηνύματα για να προσελκύσει πελάτες το πρωτότυπο φορτηγό έχει ένα έξυπνο κουμπί που δημιουργεί ένα tweet της ακριβούς θέσης του, χρησιμοποιώντας την παγκόσμια υπηρεσία διευθύνσεων της What3Words. Η What3Words, κάνει κατάτμηση των τοποθεσιών σε κλίμακα 3m x 3m, όπου “βαφτίζει” την καθεμιά με μια μοναδική διεύθυνση τριών λέξεων, όπως π.χ. ///trendy.angel.define που είναι ένα σημείο μπροστά από την θάλασσα στο Brighton & Hove, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν εύκολα να βρουν την ακριβή θέση του φορτηγού σε ένα πάρκο ή κοντά στη θάλασσα, εκεί δηλαδή που δεν υπάρχει η κανονική ονομασία των οδών.

Χάρη στην αμφίδρομη δυνατότητα φόρτισης του e-NV200, οι ιδιοκτήτες του μπορούν ακόμη και να κερδίσουν εισόδημα το χειμώνα, όταν το φορτηγό δεν χρησιμοποιείται και τόσο συχνά.

Μέσω ενός φορτιστή V2G (Vehicle-to-Grid), η μπαταρία του e-NV200 μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποθήκευση της πλεονάζουσας ενέργειας από το εθνικό δίκτυο (ή για παράδειγμα από τις ανανεώσιμες πηγές του ανέμου και του ήλιου) και στη συνέχεια να την επιστρέψει στο δίκτυο όταν την χρειάζεται. Αυτή η τεχνολογία μπορεί να συμβάλει στην εξισορρόπηση του ενεργειακού ισοζυγίου κατά τις ώρες αιχμής, καθώς και στην παροχή πρόσθετων εσόδων για τους ιδιοκτήτες του EV, όταν το όχημά τους δεν οδηγείται.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured